Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Mailroom Supporter - Pracownik pokoju pocztowego

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Office Assistant / Office Worker

    Tycoon Polska Sp. zo.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 10, room 4069    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
  • Administrator / Administratorka Biura

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
  • Asystent / Asystentka koordynatora projektów

    Fundacja Idylla   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie pracowników Zespołu Administracji Kontraktami, Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach umowy oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Biznesowych, Telefoniczna obsługa Klientów...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować? Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Asystent/ka ds. Administracji Warszawa
Administrative Assistant in Capacity Building Division/Capability Programming Office

Administrative Assistant in Capacity Building Division/Capability Programming Office

Staff Partners
Warszawa
5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
praktykant/stażysta / asystent
pełny etat
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
rekrutacja online
1150 dni temu

For our Client European Border and Coast Guard Agency we are looking for:

Administrative Assistant in Capacity Building Division/Capability Programming Office
Location: Warszawa
Reference Number: AA/CAP/FRO/2021

 

The interim administrative assistant will provide assistance on the workload of Cat II and III by actively carrying out essential administrative tasks namely:

  • Organizing interviews and running eligibility checks;
  • Supporting initial and secondary screening processes;
  • Cross-checking information ensuring accuracy among all data information systems;
  • Effectively assisting on the verification process and constantly updating numbers relative to nominations and selected candidates of Cat II and III;
  • Supporting organization of meetings and workshops with internal and external stakeholders;
  • Addressing daily requests and queries of internal and external stakeholders related to Category II secondment modalities and provisions.

 

A) In particular, for Category II the interim administrative assistant will be:

  • Handling the correspondence with internal and external stakeholders;
  • Supporting data migration and allocation of resources in Opera Evo system;
  • Preparing Briefing notes, key notes, speaking points, presentations and all relevant document for meetings and workshops relative to Category II;
  • Cross-checking information inserted into opera and performing quality control of the submitted data;
  • Communicating information relative to secondment and administrative procedures to internal stakeholders;
  • Gathering input or contributions from other divisions and compiling them into aggregated reports in relation to capability pooling process;

B) For Category III the interim administrative assistant will be:

  • Actively participating in the Annual Bilateral negotiations proceedings and performing follow-up actions regarding HR/TE inquiries;
  • Supporting the organization of meetings and workshops relative to Category III with internal and external stakeholders;
  • Supporting to the preparation of relevant documents, notes and room documents for the MB meetings;
  • Running the logistical and administrative work of the above-mentioned meeting;
  • Providing assistance in the daily workflow of the above-mentioned process.

C) For the needs of Pooled Resources Network meeting, the interim assistant will be:

  • Running the technical modalities and logistics of the meeting;
  • Ensuring that presentations, key notes, speaking points and LLTs have been gathered and sent to all internal and external stakeholders;
  • Communicating invitations and letters to MS/SAC;
  • Preparing the Agenda of the meeting taking minutes;

D)Providing support to the activities aiming at the development and promotion of resilient and sustainable EBCG capabilities by:

  • Supporting the development of the concept on increasing resilience of the EBCG achieved with proper design and management of EBCG capabilities.
  • Actively participating in meeting with MSs representatives in order to establish open channels of communications in view of creating a sustainability network and share best practices on sustainability.
  • Preparing the first EBCG sustainability meeting under CDN activities.
  • Very good communication skills in English, both verbally and in writing (B2/C1/C2);
  • Good IT skills and computer literacy: MS applications (Word, Outlook, Excel and Power Point) and proven ability to work with electronic systems and databases;
  • Experience in coordinating activities related to information exchange;
  • Analytical, problem solving and decision-making skills;
  • Capable of prioritizing and strong sense for organization;
  • High level of commitment, constructive, positive and service oriented attitude.
  • contract of employment through the Employment Agency
  • daily remuneration: 52.92 EUR net
  • opportunity for development and promotion
  • work with professionals
 

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.

Podobne oferty

  • Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
  • Office Assistant / Office Coordinator

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Type of contract: Initially on a B2B basis which can reviewed after the probation period. Primary Responsibilities Extensive calendar management, coordinating schedules, internal and external calls and meetings; Business assistance including formatting and working on documents, spreadsheets and...
  • Mailroom Supporter - Pracownik pokoju pocztowego

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów Informowanie pracowników biura o listach/paczkach (również dystrybuowanie przesyłek do odpowiednich działów i pracowników) Obsługa paczkomatu; Współpraca z firmami kurierskimi; nadawanie i...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy; inne prace...
  • Office Assistant / Office Worker

    Tycoon Polska Sp. zo.o.   Warszawa, ul. Cybernetyki 10, room 4069    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Responsibilities: Answering and directing phone calls, emails, and other communications. Filing, organizing, and maintaining office documents. Assisting in scheduling meetings, appointments, and managing calendars. Performing data entry tasks, updating records, and generating reports. Ordering and...
  • Administrator / Administratorka Biura

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
  • Asystent / Asystentka koordynatora projektów

    Fundacja Idylla   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Wspieranie koordynatora w planowaniu i wdrażaniu projektów. Monitorowanie postępów projektów i raportowanie wyników. Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz archiwizowanie materiałów. Współpraca z zespołem oraz innymi interesariuszami. Pomoc w organizacji spotkań i...
  • Asystent / Specjalista ds. Kadr i Płac

    Stecol Corporation Sp. z o.o. Oddział w Polsce   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Do twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie pracowników Zespołu Administracji Kontraktami, Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach umowy oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów Biznesowych, Telefoniczna obsługa Klientów...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować? Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...