Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o międzynarodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.
KR Group to ponad 200 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac. Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.
Obecnie do naszego zespołu administracji poszukujemy osoby na stanowisko:
Administration Assistant
Miejsce pracy: Warszawa, Praga-Południe, ul. Skaryszewska 7
Twój zakres obowiązków
- bieżąca obsługa recepcji, w tym: obsługa połączeń telefonicznych, poczty współpraca z firmami kurierskimi oraz dostawcami usług
- przyjmowanie gości zewnętrznych oraz współpracowników firmy
- dbanie o ład i porządek recepcji oraz sal konferencyjnych
- zapewnienie terminowego i jakościowego obiegu dokumentów
- obsługa archiwum wewnętrznego
- organizowanie podróży służbowych
- bieżąca współpraca z wewnętrznym działem Administracji
Nasze wymagania
- umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- pozytywne nastawienie :)
- bardzo dobra organizacja pracy
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2
Mile widziane
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- prawo jazdy kat. B
To oferujemy
- przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy
- pracę zespołową i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
- finansowany przez pracodawcę pakiet medyczny z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi.
- dostęp do kafeterii benefitowej w tym możliwość skorzystania z karty sportowej.
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach i kursach zawodowych.
- finansowanie nauki języka angielskiego
Benefity:
- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU
- ELASTYCZNY CZAS PRACY
- WKŁAD W ROZWÓJ FIRMY
- SZKOLENIA JĘZYKOWE
- KAFETERIA MYBENEFIT
- OPIEKA MEDYCZNA LUXMED
- ZDROWIE I RÓWNOWAGA