Najnowsze oferty pracy

  • Asystent w dziale Produkcji i Utrzymania Ruchu

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z Kierownikiem Produkcji i Utrzymania Ruchu w zakresie nadzoru nad przeglądami technicznymi maszyn, organizacji i zamawiania części zamiennych, wsparcia podczas bieżących napraw, konserwacji i modernizacji parku maszynowego. Osoba ta...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Referent ds. księgowości z obsługą sekretariatu

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
  • Młodszy Asystent / Biotechnolog

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź, ul. Krakusa 28    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Obsługa aparatury medycznej; Przygotowywanie badań do wysyłki; Współpraca z punktem pobrań; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej;
  • Asystent ds. księgowości i administracji

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
  • Asystent ds. Importu-Exportu

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
  • Pracownik biurowy działu zakupu i import – export

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   łódzkie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    4 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
Zobacz więcej ofert pracy

Admin Assistant

360 Resourcing Solutions
Łódź
praca stacjonarna
2135 dni temu

Ogłoszenie numer: 2292257, from 2019-02-18

Admin Assistant

Location: Łódź

 

Job description

Duration: Full time, permanent

Salary: 3,200 PLN - 4,500 PLN Per Month

 

HOW YOU WILL MAKE A DIFFERENCE


As the first point of contact for visitors you will represent us as a professional organisation that will emphasise confidence in our capabilities.
As the Administrative Assistant you will assist in the overseeing of the general management of the office, operational efficiency and effective communications.
Liaise between regions and staff to provide information, answer questions, and respond to requests.
Oversee and achieve organizational goals while maintaining an efficient, productive, and positively cultured office and employee experience


WHAT YOU WILL BE DOING


Welcoming:

  • Presenting the business in a professional manner
    • Greeting and welcoming visitors to the office, ensuring they sign in the visitor's book
    • Notifying the health and safety representative where a safety induction may be required
    • Informing the relevant team member of their arrival
    • Monitoring and ensuring that your reception area is kept tidy and projects a professional image
    • Keep a record of staff and visitors signing in and out of the building
    • In the event of a fire and/or any other emergency direct staff to leave the building
    • Being responsible for ensuring that the visitors book and staff movement sheets are removed from Reception and taken to the outside meeting point
    • Checking and signing for deliveries, before informing the relevant member of staff of their arrival

Telephones:

  • Managing and monitoring
    • Operating our switchboard - receiving and transferring calls, announcing callers
    • Acting as a barrier for unwanted 'cold' calls
    • Ensuring all voicemail messages to main office number are taken and directed to staff members
    • Maintaining and ensuring that the switchboard and after-hours messages are appropriate
    • Reporting telephone equipment and line faults to the IT team
    • Training all new staff in the operation of the telephone system, as part of the new staff induction process
    • Taking a pro-active approach to ensure everyone is properly trained on making full use of the system
    • Reviewing and updating on a regular basis the staff contact and telephone extension lists

Facilities:

  • Keeping things running
    • Open the offices in the morning and lock the front door in the evening, setting the alarm
    • Ensure the front entrance of the building is presentable sorting / reporting any problems
    • Check cleanliness of the office interior and sorting / reporting any problems
    • Ensure the kitchens are stocked with milk, sugar, tea and coffee, water and soft drinks etc.

General / Administrative:

  • Supporting business functions
    • Announcing visitors to site
    • Supporting with company events and communications
    • Facilitating and coordinating travel arrangements – from hotels to planes, trains and automobiles
    • Ordering office supplies as required
    • Managing the incoming and outgoing mail daily
    • Managing the office calendar system for shared knowledge of the teams' absences from the office
    • Scanning, filing and other administrative tasks that may help the teams

Requirements

WHAT MAKES YOU RIGHT FOR THE ROLE


Required Attributes:

  • Able to communicate clearly in Polish and English – verbal and written
  • Proven administrative experience
  • Superb written and verbal communication skills
  • Strong time-management skills and multitasking ability
  • Proficient in Microsoft Office, with aptitude to learn new software and systems
  • Solid interpersonal skills
  • High school diploma or equivalent

Desired Personal Characteristics:

  • Confident manner, good presentation skills
  • Determination - not easily discouraged or put off
  • Passion, enthusiasm and charisma
  • Innovative – prepared to see beyond how it has been done before
  • Positive outlook – always sees opportunity through any adversity
  • Resilient – ready to bounce back from any challenges
  • Assertive – gets things done when they need to be

WHAT WE ARE ABOUT


Western Global is the world's leading supplier of mobile fuel storage solutions.  With locations in Europe, North America, South Africa and the Middle East, Western Global designs, manufactures, and delivers innovative fuel and fluid storage solutions and provides refueling equipment across the world, regardless of the application.


Innovation and engineering excellence drive us forward.


We strive for continuous improvement in product development to meet customer requirements. We contribute our drive and our success to our world-class team, and are currently seeking to add a like-minded passionate individual to join our organisation.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Asystent w dziale Produkcji i Utrzymania Ruchu

    Hirsch Porozell Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie współpracować z Kierownikiem Produkcji i Utrzymania Ruchu w zakresie nadzoru nad przeglądami technicznymi maszyn, organizacji i zamawiania części zamiennych, wsparcia podczas bieżących napraw, konserwacji i modernizacji parku maszynowego. Osoba ta...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Referent ds. księgowości z obsługą sekretariatu

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
  • Młodszy Asystent / Biotechnolog

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź, ul. Krakusa 28    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Obsługa aparatury medycznej; Przygotowywanie badań do wysyłki; Współpraca z punktem pobrań; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej;
  • Asystent ds. księgowości i administracji

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań i zarządzeń. Zarządzanie przepływem informacji i dokumentów w firmie. Obsługa korespondencji i dokumentów, w tym skanowanie i segregacja. Wsparcie działu księgowości i obsługa klientów.
  • Asystent ds. Importu-Exportu

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu import-export. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Realizacja zamówień zgodnie z procedurami. Przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji firmowej. Obsługa zleceń od przyjęcia do realizacji. Kontakt z kontrahentami (telefon, e-mail). Wystawianie zleceń i...
  • Pracownik biurowy działu zakupu i import – export

    WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o.   Łódź, Teofilów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   łódzkie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    4 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...