Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Wydziale Analiz Ekonomicznych, Departament Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Operacji Bankowych (Treasury)

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Projektowanie i wdrażanie procesów związanych z operacjami bankowymi i rozliczeniami w celu zwiększenia efektywności i usprawnienia działań, Współpraca z Bankami i instytucjami finansowymi, uzgadnianie stanu środków na...
  • Specjalista ds. analiz budżetowych i rozliczeń

    NetWorkS! sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis zadań na stanowisku: Rejestracja i koordynacja prac planowych i wejść na obiekty sieciowe; Rejestracja współpracowników; Nadzór nad terminowością rozliczeń z podwykonawcami; Tworzenie raportów; Dbanie o spójnośc danych w systemie SAP w zakresie zainstalowanego i demontowanego...
  • Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   8 317 - 9 784 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów.
  • Technical Accounting Administrator (with German)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analyse booking...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Rachunków Warszawa
Accounts Receivable and Cash Management Specialist

Accounts Receivable and Cash Management Specialist

JTI GBS
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
572 dni temu


We’re JTI, Japan Tobacco International and we believe in freedom. We think that the possibilities are limitless when you’re free to choose. In fact, we’ve spent the last 20 years innovating, creating new and better products for our consumers to choose from. It’s how we’ve grown to be present in 130 countries.

But our business isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business

That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI. It is why 87% of employees feel happy working at JTI. And why we’ve been awarded Global Top Employer status, eight years running

So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea. 

Learn more: jti.com

Accounts Receivable and Cash Management Specialist
Location: Warsaw
Nr ref.: 86046
About the job:

 

As AR & CM Specialist you will be reporting to AR & CM Team Lead in the GBS O2C team based in Poland. As a candidate you should have excellent language skills and an international mindset.

As AR & CM Specialist you will be responsible for:

  • Bank statements upload, clearing and reconciliations (incl. month end activities)
  • Sundry invoice and credit notes
  • JSOX controls and compliance
  • Monitor Financial Crime Prevention Measures (PFC)
  • Resolution of client specific queries 
  • Maintain a high level of customer service with all business partners
Our offer includes:
  • Competitive pay and attractive annual bonus.
  • Creating new business structures for Global Business Center Complex environment of working with multiple stakeholders.
  • On-going development opportunities in multinational environment, wide variety of projects, ambitious goals and independence in achieving them. Promoting from within culture.
  • Freedom with responsibility (we trust your competencies, ability to manage your time and your scope of work).
  • Lot of flexibility in terms of work arrangements (work from office or from home).
  • Private medical care (various options to choose) and life insurance.
  • Employee pension and savings programs.
  • JTI Family Leave Benefit – including extended paid paternity leave and fully paid maternity leave.
  • Multisport card, foreign languages classes.
  • Wide variety of trainings, webinars and professional courses on our e-learning platforms, including sponsored certification programs (for employees fulfilling the admission criteria).
  • Modern office with traditions (Art Norblin Factory) in convenient location, equipped with a library, mindfulness zone, spacious kitchen, garden terrace, massage chairs and underground bicycle parking.
  • Working in a diverse and inclusive organization of 33 different nationalities.
Main areas of responsibility:
  • Month end procedures and reporting  (unallocated payments, missing receipt report, aged open items, wholesaler reports, AML reports, Siebel Interface upload)
  • Bank upload, cash allocation and clearing, bank reconciliations
  • Work closely with other departments to ensure timely and accurate discrepancy resolutions
  • Posting sundry invoices and credit notes
  • Bad debt write off
  • Build and maintain good relationship with customers and business partners
  • Identify and implement opportunities to improve efficiency and  standardization of processes.
  • Support management team in ad hoc queries/information requests
  • Assist in fulfilling the requirements of internal & external audits
  • Ensure compliance with all company accounting policies & internal control
  • Other ad hoc tasks
You as a professional:

 

Professionals skills:

  • We are looking for an AR & CM Specialist with the right mind-set, preferably with experience in a multi-county environment and 1 year or more as cash application/treasury specialist. A Bachelor/Master Degree in Finance is preferred but not a requirement
  • Language:  Excellent English in both written and spoken
  • IT-experience: Good understanding of IT systems in general (familiar with SAP is an advantage)

Personal Skills:

  • Persistence and 'can do' attitude
  • Openness for new challenges and willingness to develop in shared services centre-structures
  • Ability to handle multiple tasks and maintain professional under pressure
  • Detail-oriented approach with a high level of accuracy and good analytical skills
  • Strong team player
  • Good in working independently and creating an overview and structure of the tasks
#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

We’re JTI, Japan Tobacco International and we believe in freedom. We think that the possibilities are limitless when you’re free to choose. In fact, we’ve spent the last 20 years innovating, creating new and better products for our consumers to choose from. It’s how we’ve grown to be present in 130 countries.

But our business isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business.

That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI. It’s why 9 out of 10 would recommend us to a friend.

So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea. 

 

Podobne oferty

  • Specjalista w Wydziale Analiz Ekonomicznych, Departament Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dokonywanie analizy danych ekonomicznych zawartych we wnioskach o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków, przygotowywanie danych i dokonywanie analiz ekonomicznych w gospodarce wodno-ściekowej...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Operacji Bankowych (Treasury)

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Projektowanie i wdrażanie procesów związanych z operacjami bankowymi i rozliczeniami w celu zwiększenia efektywności i usprawnienia działań, Współpraca z Bankami i instytucjami finansowymi, uzgadnianie stanu środków na...
  • Specjalista ds. analiz budżetowych i rozliczeń

    NetWorkS! sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis zadań na stanowisku: Rejestracja i koordynacja prac planowych i wejść na obiekty sieciowe; Rejestracja współpracowników; Nadzór nad terminowością rozliczeń z podwykonawcami; Tworzenie raportów; Dbanie o spójnośc danych w systemie SAP w zakresie zainstalowanego i demontowanego...
  • Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   8 317 - 9 784 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, rozliczanie magazynu, ewidencja i kontrola rozrachunków z kontrahentami, udział w kalkulacji podatków CIT i VAT, sporządzanie raportów.
  • Technical Accounting Administrator (with German)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    What the day will look like The responsibilities include back-office operations such as: Checking information received from insurers against the information held on the system records; Performing calculations using information available in the system; Performing tasks such as: analyse booking...