specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...
Amway, headquartered in the USA, is one of the world's leading direct sales companies. We operate in more than 50 countries around the world offering a variety of products: health, beauty, and home care. Our Shared Services Centre in Zabierzów - Amway Business Centre-Europe - is supporting 26 European countries in Finance, Customer Service, Marketing and IT. From graduates to fully qualified employees we are hiring the best professionals who join us to provide services globally.
Currently we are looking for a person for the position of:
Accountant with German
Temporary contract - 1 Year
Location: Kraków
Nr Ref.: FIN/Acc/DE/temp/PR/06/2013
The main purpose of this role is to support Accounts Payable & General Ledger Team.
Principal Accountabilities:
Daily processing of suppliers invoices
Maintaining invoice registry
Review and reconciliation of vendors balances, clarification of open items on vendors accounts
Reviewing cost accounts
Performing GL accounts reconciliations
Responding to e-mails & other queries
Key Qualifications required:
Essential:
University degree (or study in progress) preferably in Finance and Accounting
Language skills (good English and German)
Practical knowledge of MS office applications (especially Excel)
Good interpersonal skills and the ability to work in a team
Ability to work under time pressure, customer orientation and accuracy
Desirable:
Educational background in finance and accounting
Work experience in BPO/SSC or similar environment
Experience with ERP accounting systems (Oracle)
What we offer:
The opportunity to work in a multicultural company
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...