Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Księgowy / Księgowa

    Infakt Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
  • Treasury Specialist

    JTI GBS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
  • Kontroler finansowy kontraktu

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
  • Samodzielna Księgowa w Dziale Finansowo-Księgowym

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
  • Samodzielny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
  • Główny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
  • Referent ds. księgowych – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
  • Technical Accounting Process Lead with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Księgowy Kraków
Accountant with Dutch (PTP)

Accountant with Dutch (PTP)

IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
1991 dni temu

 

 

IBM BTO BCS in Cracow is one of the leading international companies providing business process support services. In our center we are providing accounting and financial services to foreign customers in three core processes: Accounts Payables, Accounts Receivable and General Ledger.

 

Accountant with Dutch (PTP)

 

 

Work location: Poland, Cracow, Armii Krajowej 18

 

 

What makes IBM BTO unique:
  • global communication: want to improve your language skills? We will invest in you!

  • flexibility: employee development matters to us, that’s why every vacancy is open for internal recruitment

  • diversity: different nationalities united in one team

  • initiative: have ideas for improvements? We want to hear them!

Scope of duties:
  • query handling process  (Dutch) for Netherlands and other EU countries

  • reconciliation and monitoring open vendor accounts, direct contact with vendors in case of discrepancies or any issues

  • analyzing open purchase orders for all vendors

  • creating orders and all tasks related to orders like order administration, execution of orders

  • daily contact with vendors and clients by phone and emails regarding the system used for creating  orders, answering on questions how the system works, how to create orders,  what is the status of my invoice, technical support

  • resolution of price discrepancies (price mismatches  between invoices and orders), requesting credit notes from vendors

  • cooperation with other IBM centers in English language (India, Braga)

Requirements:
  • working week Monday-Friday; starting working hours flexible (to cover 10h service), shifts, to cover working time between: 8-18:00 CET

  • Dutch advanced, other European languages will be an asset

  • good team player

  • good communication skills

  • nice to have experience in: SAP, Excel, Accounts Payable or Procurement activities

We guarantee you:
  • job contract

  • the opportunity to participate in training and language courses

  • an extensive benefits package (Multisport, healthcare, life insurance)

  • an induction training that will allow you to smoothly transition into your new role

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjny w Dziale Księgowości i Rozliczeń

    Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym; obsługa płatności; prowadzenie i kontrola rozrachunków; przygotowywanie sprawozdań i raportów. Wymagania: wykształcenie wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie); doświadczenie w korzystaniu ze...
  • Księgowy / Księgowa

    Infakt Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: indywidualna i kompleksowa obsługa klientów; samodzielne prowadzenie księgowości jednoosobowych działalności gospodarczych lub pełnej księgowości spółek z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrola merytoryczna dokumentów i...
  • Treasury Specialist

    JTI GBS   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What this position is about - Purpose: Executing daily Treasury Accounting/Back Office activities; Taking part and delivering corporate global period closing process from Treasury side; Contributing to system improvements by proposing optimization, simplification and performing user acceptance...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Zadania: tworzenie oraz bieżąca analiza kalkulacji roboczej kontraktów, bieżąca analiza postępu prac; monitorowanie realizacji kontraktów pod katem kosztów, przychodów oraz wyniku; bieżąca analiza założeń ofertowych w stosunku do ich realizacji; porównywanie wydajności oraz kosztów...
  • Kontroler finansowy kontraktu

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych kontraktu, analiza odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Zarządzanie rezerwami kosztowymi/przychodowymi; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Ścisła...
  • Samodzielna Księgowa w Dziale Finansowo-Księgowym

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    ewidencja zdarzeń związana z ruchem środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, wystawianie dokumentów dotyczących ewidencji środków trwałych, kontrola poprawności zapisów oraz uzgadnianie kont związanych z ewidencją ŚT oraz WNiP; księgowanie faktur kosztowych;...
  • Samodzielny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Od kandydatów oczekujemy: min. 2-letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku. doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość,...
  • Główny księgowy – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia na podobnym stanowisku; doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także zaangażowanie, szczerość, rzetelność i...
  • Referent ds. księgowych – księgi handlowe

    AUDITPLUS Sp. z o.o.   Kraków, ul. Myśliwska 57/5E    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rachunkowości. pasji, ambicji i chęci do nauki w kierunku rozwoju w stabilnym i wspierającym środowisku. mile widziane doświadczenie lub rozpoczęte studia na kierunku rachunkowość. Docenimy również wiedzę z dziedziny podatków, a także...
  • Technical Accounting Process Lead with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...