Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Looking for new responsibilities within accountancy? Do you need professional and personal development?
Our Client - prestigious international company - may have an offer for you!
Accountant (AP / AR / GL)
Miejsce pracy: Katowice
Main responsibilities:
- Providing services within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger (depending on experience, knowledge of languages and preferences)
- Contact with external and internal clients
- Identifying potential process improvements
- Preparing daily accounting and processing work in accordance with policies and procedures
- Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
- Participation in interesting department projects
Requirements:
- Experience in accounting (preferably gained in SSC/BPO sector within Accounts Payable or Accounts Receivable or General Ledger)
- Relevant educational background is desirable
- Very good knowledge of English (at least B2 level)
- Knowledge of another European language would be an asset, especially French / German / Italian / Spanih / Portuguese/ Dutch / Swedish / Romanian/ Czech / Slowak
- Good analytical, organisational and communication skills with ability to cooperate in global work environment
- Practical knowledge of ERP systems would be an asset
Offer:
- Working in a modern and friendly international environment in a growing SSC structure
- Position of Junior Specialist / Specialist / Senior Specialist / Coordinator (depending on experience)
- Professional development and trainings
- Interesting career path in a successful well-established organization
- Genuine impact on optimisation and development of the process
- Full-time employment contract with adequate salary and extensive benefit package