W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, aktualnie poszukujemy do naszych wewnętrznych struktur zmotywowanej osoby do podjęcia nowych wyzwań zawodowych na stanowisku:
Account Manager (sprzedaż usług HR)
Zakres zadań poszukiwanej osoby:
Account manager będzie osobą odpowiadającą za aktywny rozwój podległego obszaru w zakresie sprzedaży usług rekrutacji tymczasowych poprzez utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami firmy oraz nawiązywanie relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami Mondi (głównie na terenie woj. wielkopolskiego, lubuskiego oraz zachodniopomorskiego).
Zapraszamy do aplikacji osoby, które posiadają doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego i chciałyby rozwijać się w naszych strukturach firmy w zakresie:
- rozwoju podległego regionu poprzez budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami głównie z branży produkcyjnej oraz technicznej w zakresie usług zatrudnienia tymczasowego zgodnie z wypracowaną strategią firmy,
- nadzorowania i wspierania wewnętrznych procesów firmy poprzez aktywny udział w rozwoju biznesu na terenie podległego regionu,
- analizy rynku, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, raportowanie do bezpośredniego przełożonego.
Poszukujemy u idealnego kandydata/tki na stanowisko Account Managera następujących kwalifikacji:
- minimum 2 letniego doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego na stanowisku sprzedażowym związanym z pozyskiwaniem nowych klientów w branży HR,
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum dobrym (umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowych),
- zorientowanie na szukanie rozwiązań oraz chęć do podjęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiającej rozwój zawodowy,
- wykształcenie wyższe – mile widziane z zakresu nauk humanistycznych,
- praktyczna umiejętność prowadzenia auta kat. B,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zaangażowanie w powierzone zadania.
Wybranej w procesie rekrutacji osobie na stanowisko Account Managera oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie z niemieckim kapitałem w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w zespole zaangażowanych osób, które nastawione są na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
- możliwość wzięcia udziału w kursach językowych i szkoleniach (wewnętrznych jak i zewnętrznych), gdyż stawiamy na rozwój zawodowy każdego pracownika,
- niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy, a po okresie wdrożeniowym bezpłatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,
- atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego,
- ciekawe wyzwania zawodowe i dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów