Dołącz do najlepszych. Pracuj dla sieci numer#1 w Polsce. Jesteśmy Agentem Orange Polska, działającym w branży telekomunikacyjnej od 2006 roku. Świadczymy sprzedaż szeregu usług telefonii stacjonarnej i komórkowej na rynku klienta indywidualnego i biznesowego. Chcesz dobrze zarabiać i nie boisz się wyzwań? Cenisz ludzi prowadzących firmy i potrafisz znaleźć z nimi wspólny język? Negocjacje, sprzedaż i nowoczesne technologie – chcesz, aby stało się to Twoją codziennością? Jeśli wszystkie odpowiedzi są na tak to właśnie Ciebie szukamy!
W związku z ciągłym rozwojem struktur poszukuje osób na stanowisko:
Account Manager - Doradca Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Warszawa
Wynagrodzenie: 6 - 8 tys. zł
Do twoich codziennych zadań należeć będzie:
- prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych do Klienta biznesowego (Segment SME i SOHO)
- rozpoznawanie potrzeb Klientów, a także doradztwo w zakresie rozwiązań teleinformatycznych, telekomunikacyjnych
- systematyczne i aktywne działanie na rynku zwiększające sprzedaż wszystkich produktów Orange Polska (OPL)
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, które zapewnią rozszerzanie portfolio wykorzystanych usług OPL
- odpowiedzialność za proces wystawiania i obiegu dokumentacji sprzedażowej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania procesów sprzedaży, aktywacji i obsługi posprzedażnej
- podejmowanie aktywnych działań prowadzących do osiągnięcia wiodącej roli OPL jako dostawcy rozwiązań teleinformatycznych u Klientów w obsługiwanym portfelu i poza nim
- budowanie pozytywnego wizerunku w zakresie produktów i usług OPL
- stałe uaktualnianie i podnoszenie poziomu własnej wiedzy biznesowej i oferty produktowej Orange Polska
- Sporządzanie sprawozdań i analiz ze sprzedaży w zakresie ilości i wartości obsługiwanego portfela Klientów
Twoje doświadczenie wiedza i umiejętności to:
- znajomość lokalnego rynku gospodarczego w segmencie Klientów biznesowych
- znajomość rynku i branży IT oraz nowoczesnych technologii i rozwiązań teleinformatycznych
- znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- umiejętność budowania relacji z Klientami i kreowania potrzeb Klienta
- umiejętność analizy
- umiejętność zarządzania czasem oraz pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją oraz orientacja na wynik
- znajomość pakietu Office
- prawo jazdy kat. B
Osobom, które podejmą wyzwanie oferujemy:
- komfortowe warunki pracy
- wynagrodzenie składające się z kilku elementów: wynagrodzenia portfelowego, prowizji, dodatku efektywnościowego, dodatku lojalnościowego, bonusów
- atrakcyjne dodatki tj. opieka medyczna, ubezpieczenie, karnet sportowy MultiSport Plus
- otwartą ścieżkę rozwoju kariery zawodowej
- pas startowy dla osób rozpoczynających współpracę: dodatkowe gwarantowane wynagrodzenie, szkolenia, wdrożenie
- narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
- pracę od zaraz