
Zadania:
- Nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy z klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi (nastawienie na małych i średnich przedsiębiorców)
- Realizacja założonych celów sprzedażowych
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi
- Raportowanie do Managera regionu
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług B2B
- Zaangażowanie w realizację postawionych zadań
- Wysoka samodzielność oraz odpowiedzialność
- Orientacja na potrzeby klienta
- Zdolności komunikacyjne, negocjacyjne
Oferta:
- Praca w międzynarodowej firmie
- Działania rozwojowe wspierające realizację celów biznesowych i indywidulanych planów rozwoju
- Atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty MultiSport, w pełni finansowane programy rozwojowe, platforma do nauki języka)
- Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy (do wyboru przez kandydata)
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w projektach, wymianę wiedzy i doświadczeń
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.