SALESmanago to Customer Engagement Platform dla ambitnych zespołów marketingowych eCommerce, które chcą być efektywnymi i zaufanymi partnerami CEO w zwiększaniu przychodów. Z naszych opartych na AI rozwiązań korzysta już ponad 2000 firm średniej wielkości w 50 krajach, a także wiele znanych światowych marek, takich jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu. Czytaj więcej na:www.salesmanago.pl
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami spółki i działem Customer Success
- analizowanie potrzeb biznesowych klienta i oferowanie dodatkowych modułów systemu wspierających ich realizację
- sprzedaż zaawansowanych funkcjonalności systemu klientom SALESmanago
- bezpośredni kontakt z klientami współpraca z kluczowymi klientami Spółki
- doradztwo klientom w zakresie korzystania z systemu SALESmanago
- samodzielne i skuteczne prezentowanie oferty SALESmanago obecnym klientom spółki poprzez prowadzenie prezentacji online oraz offline
- zwiększanie wartości klienta poprzez proaktywną dosprzedaż i osiąganie targetu sprzedażowego
- prowadzenie całego procesu sprzedaży, w tym negocjowanie i podpisywanie umów z klientami
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- doświadczenia w prowadzaniu procesów sprzedaży do istniejących Klientów spółek na rynku SaaS,
- pewności siebie, motywacji oraz zaangażowania
- chęci uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń
- codziennej gotowości na nowe wyzwania
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
- bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem
- znajomości marketingu online, email marketingu, narzędzi CRM i e-commerce
- bardzo atrakcyjny model premiowy bazujący na sprzedaży własnej i realizacji targetów teamowych
- możliwość zrobienia kariery w międzynarodowej firmie i dodanie do swojego CV wyjątkowej pozycji, która na zawsze wzmocni Twój profil zawodowy
- specjalnie przygotowany cykl szkoleniowy, który błyskawicznie wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do skutecznego wykonywania pracy
- bezpośredni wgląd i wtajemniczenie w metody prowadzenia innowacyjnego na skalę globalną startupu
- mamy własny firmowy elegancki restobar, w którym codziennie pracownicy dostają bezpłatny ciepły posiłek, dodatkowo w każdy piątek ogólnofirmowe Happy Hour z darmowym, pysznym czeskim piwem bez limitu, a przez cały dzień nielimitowana kawa, napoje i owoce
- specjalne bonusy za obronę pracy dyplomowej, becikowe (2 tys zł), dofinansowanie wieczorów kawalerskich i panieńskich i rozwód party, parapetówek we własnych nowych mieszkaniach, dofinansowanie badań lekarskich, karta OK System, dofinansowanie kursów językowych