Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
  • Asystent Nauczyciela

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Raportów i Analiz

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca hybrydowa
    asystent  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie​ analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
  • Asystent biura obsługi i warsztatu

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
  • Asystentka Biura

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
  • Welcome Officer / Specjalista Welcome Center

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
Zobacz więcej ofert pracy

Academy processes assistant

3SHAPE POLAND SP. Z O.O.
Szczecin
praca stacjonarna
2281 dni temu
Academy processes assistant
Location: Szczecin

 

3Shape is the global market leader of dental cad/cam and our 3Shape Academy provides hands-on training, online sessions, and a variety of learning material to our distribution partners and end customers to ensure they are able to utilize and benefit from all the features and workflows
of their 3Shape CAD/CAM system.

 

Your Responsibility
  • Print participant lists, diplomas and training materials for our course participants
  • Send out satisfaction surveys from our online survey system.
  • Coordinate catering with our facility service for our inhouse courses
  • Provide administrative support to our instructional designers and multimedia designers with
    • Coordination of translation of training materials
    • Upload documents to our online platforms (Youtube, Widen)
    • Implement standard changes to training materials and templates
    • Create reports user statistics and production plans
Your Profile
  • Education: business school, administrative school
  • Language: English (Communicative in speech and writing)
  • Computer literacy: competent using MS Office (Outlook, Word, Powerpoint),
    good knowledge of how to work with IE, general computer flair
  • Experience: Newly graduate or experience with in office administration
  • Interpersonal skills: structured, responsible, flexible, communicative
We Offer:
  • A job in a global company
  • Being part of a dynamic and young team
  • English or German classes
  • Private healthcare and Multisport card to keep you fit and well
  • Seasonal parties to keep you connected with colleagues (and hopefully dancing)

About Us

3Shape A/S is a Danish company specializing in the development and marketing of 3D scanners and CAD/CAM software solutions for the use, creation, processing, analysis and management of high quality 3D data. 

Working at 3Shape

Become part of an international success, financially as well as product wise. As an employee, you have plenty of room to both make a difference and fulfill personal ambitions in a very knowledge intensive and challenging environment. 

3Shape Technology

Through the relentless drive for new digital innovation by 3Shape, we claim to be the most extensive and versatile CAD/CAM system on the market. 

3Shape - a Global Company

3Shape is headquartered in Copenhagen, with development teams in Denmark as well as in the Ukraine and with a production site in Poland. 3Shape is a global company with presence in Europe, Asia and the Americas. 

Our People

Employing and developing the right people is an important key to 3Shape's success. We want to be the best within our business, an ambition which has created a true fighting spirit throughout the company - with lots of commitment and courage, and a professional attitude towards business.

Please add consent for processing personal data included: In accordance with the Law of Personal Data Protection of 29.08.1997 (Journal of Laws No. 133, item 883) I give my consent to processing of my personal data contained in my application for the purpose of current and future recruitment process within 3Shape Group. The images that are filmed are recorded centrally and held in a secure location. In accordance with art. 24 sec. 1 of the Act of 29 August 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002, No. 101, item 926, as amended), we inform you that the administrator of personal data provided by you voluntarily to conduct current and future recruitment is 3Shape Poland Sp. z o.o. with headquarters in Szczecin 70-033, at Zapadła 8d. You have the right to access, correct and delete your personal data. Please be advised that, apart from the entities authorized under the law, the collected personal data will not be made available. Your personal data will be kept for a period of 12 months. Please be informed that the 3Shape Poland Sp. z o.o. uses closed circuit television (CCTV) images to provide a safe and secure environment for employees and for visitors to the 3Shape Poland Sp. zo.o. business premises as well as to protect the 3Shape Poland Sp. z o.o. property and assets. The CCTV system may be used to investigate security incidents in order to secure evidence, should such incidents occur. All footage gathered is stored no longer than 30 days. The images that are filmed are recorded centrally and held in a secure location.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka ds. administracji

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją i korespondencją. Utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami. Organizacja zamówień materiałów biurowych i gospodarczych. Koordynowanie przepływu informacji wewnątrz organizacji.
  • Asystent Nauczyciela

    M-ANDREAS Sp. z o.o.   Szczecin, ul. Henryka Siemiradzkiego 8    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska bieżące administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, tworzenie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy w relacjach z Rodzicami, składanie zamówień materiałów spożywczych, chemicznych, papierniczych, koordynacja...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Executive Assistant / Asystent Zarządu

    Adecco Personalsdienstleistungen GmbH   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
  • Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów; Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług;...
  • Asystent / Asystentka ds. Raportów i Analiz

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa 2    praca hybrydowa
    asystent  pełny etat
    9 godz.
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoje zadania: przygotowanie​ analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej, tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników, przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz...
  • Asystent biura obsługi i warsztatu

    EWT Automotive Polska Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
  • Asystentka Biura

    DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Organizacja Spotkań: Przygotowywanie i rezerwacja sal; Zamówienia i Zarządzanie Artykułami (biurowymi i spożywczymi) dla dwóch biur; Obsługa Techniczna: Zgłaszanie usterek, współpraca z administracją budynku, IT; Zamówienia Cateringu: Planowanie i realizacja cateringu na...
  • Welcome Officer / Specjalista Welcome Center

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: obsługa i doradzanie studentom i pracownikom zagranicznym w Uczelni w sprawach pozaakademickich, wspieranie studentów i pracowników zagranicznych przy załatwianiu spraw formalnych, związanych z legalizacją pobytu w Polsce, kontakcie z...
  • Asystent / Asystentka ds. Refundacji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.