Our Client operates as an international organization with a worldwide delivery structure providing business services in the areas of Finance, HR, Revenue Accounting, Management Reporting and Procurement for the group companies.
Krakow Center is the main hub for the delivery organization including also central functions for the group companies covering both standard as well as customized processes for airline business. Besides operations, Krakow Center has also teams specialized in Process Management, Migration Support, Knowledge Management and Continuous Improvement.
A dynamic growth, building up of existing and introduction of new services means development opportunities both for graduates as well as for experts and experienced leaders who want to become part of company success.
Wymagania:
- Ukończone studia na kierunku socjologia, statystyka lub pokrewnym
- Znajomość technik badawczych oraz internetowych systemów ankietowych
- Doświadczenie w przeprowadzaniu projektów badawczych będzie atutem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność
- Zdolności analityczne i organizacyjne
- Systematyczność i dokładność
- Chęć nauki i poszukiwania nowych rozwiązań w celu poprawy procesów badawczych
Obowiązki:
- Prowadzenie badań zgodnie z wytycznymi regulacyjnymi (od fazy pilotażowej do końcowej)
- Przygotowywanie i udoskonalanie kwestionariuszy ankiet
- Wprowadzanie danych do internetowych systemów ankietowych
- Analiza i interpretowanie danych
- Przygotowywanie raportów z wynikami w programie Excel i / lub PowerPoint
- Komunikacja z klientami Centrum Badań
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w renomowanej firmie oraz w międzynarodowym środowisku
- Unikalny pakiet benefitów
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
- Pracę w przyjaznym zespole, w bardzo dobrej atmosferze
- Elastyczny, dzienny czas pracy, sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
- Stabilne zatrudnienie