specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Nadzór nad powierzonym parkiem maszynowym w zakresie automatyki Uczestnictwo w projektach modernizacyjnych Zakładu Udział w uruchamianiu nowych maszyn i instalacji Programowanie i diagnostyka układów automatyki Analiza przyczyn...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Wystawianie faktur Udział w dziennym i miesięcznym zamknięciu sprzedaży Sporządzanie raportu wyników sprzedaży Przyjmowanie i realizacja zamówień klientowskich Sporządzanie ofert i cenników Przetwarzanie zleceń klientowskich w...
Zadania, które na Ciebie czekają: Produkcja mieszanki betonowej. Obsługa ładowarki. Obsługa programów produkcyjnych. Nadzór nad stanem technicznym maszyn. Zapewnianie odpowiedniej ilości surowców do produkcji. Nadzór nad dokumentacją dostaw. Inwentaryzacja surowców. Przestrzeganie zasad...
Twój zakres obowiązków: aktywny udział we wdrażaniu nowych wyrobów metalowych; projektowanie procesów technologiczno-produkcyjnych na podstawie dokumentacji kontrukcyjnej; normowanie procesów technologicznych, ustalanie norm czasowych i materiałowych; nadzór nad wykonaniem prototypów detali
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
Twój zakres obowiązków: montowanie podzespołów i zespołów elementów w oparciu o schematy konstrukcyjne; lub wykonywanie prac tapicerskich, w tym prac polegających na przygotowaniu elementów do tapicerowania, montażu elementów tapicerowanych; lub kompletowanie i pakowanie wyrobów...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
23 godz.
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Twój zakres obowiązków: kompleksowa organizacja oraz koordynacja działań z obszaru logistyki; zadania związane z monitoringiem poziomu realizacji usług logistycznych, obsługa reklamacji logistycznych; udział w międzynarodowych projektach w obszarze logistyki realizowanych w Polsce i...
Kluczowe zadania: Raportowanie do Dyrektora Finansowego Grupy i Zarządu. Odpowiedzialność za regiony Europy. Przeprowadzanie kompleksowych analiz finansowych, prognozowanie i raportowanie w celu wspierania podejmowania strategicznych decyzji. Nadzór nad ogólną sytuacją w zakresie płynności...