Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recpecji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych. Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rozliczanie faktur, składanie zamówień na...
Zakres zadań: Precyzyjne i punktualne wykonywanie obowiązków i zadań. Odpowiedzialność za narzędzia i sprzęt roboczy oraz dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy. Prowadzenie napraw, konserwacji oraz dbanie o funkcjonowanie sprzętu i maszyn. Zachowanie profesjonalnego wizerunku...
Twoje zadania: Zarządzanie zmianami produkcyjnymi w zakładzie sortowania, Utrzymanie sprawnego działania sprzętu, organizacja napraw, Nadzór nad pracą zespołu, Planowanie odbioru i sortowania odpadów, Monitorowanie i raportowanie jakości dostaw, Szkolenia BHP i wprowadzanie nowych...
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni i toalet; Dźwiganie worków ze śmieciami i szkłem + przenoszenie niewielkich kartonów z pomocą wózków towarowych; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy; Samodzielne podejmowanie decyzji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Miejsce pracy: województwo śląskie z oddziałem w Katowicach województwo dolnośląskie z oddziałem we Wrocławiu lub Legnicy Zakres obowiązków: sprzedaż usług w ramach postępowań przetargowych i regulaminowych, ofertowanie i kosztorysowanie usług w zakresie bezpieczeństwa,...
Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
Opis stanowiska Administrowanie nową flotą klienta – opieka i kontrolowanie stanu zużycia pojazdów, organizacja aut zastępczych itp. w siedzibie najemcy i poza nią; Aktywne reagowanie na zgłoszenia użytkowników dot. ewentualnych awarii i usterek wynajmowanych aut; Koordynowanie i...