Jesteśmy firmą działającą na rynku IoT od 2008 roku. Stworzyliśmy i wdrożyliśmy do sprzedaży platformę telematyczną EMTRACK pozwalającą na monitorowanie i zarządzanie flotą pojazdów, budynków, osób i innych obiektów.
Aktualne oferty pracy
Firma EKOSYSTEM Sp. z o.o. nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Miejsce pracy: Cała Polska nr ref: CTO-ODS-KAT-PMGT Opis zadań na stanowisku: Przygotowanie wytycznych i warunków technicznych dla instalacji łaczy na potrzeby kluczowych klientów operatora TMPL Realizacja i przygotowanie projektu w graficznych programach AUTOCAD na bazie dostępnych projektów...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania: instalacja i utrzymanie infrastruktury energetycznej, telekomunikacyjnej i radiodyfuzyjnej; realizacja zleceń awaryjnych, naprawczych i zasilaniowych dotyczących urządzeń i systemów radiodyfuzyjnych, telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych; wykonywanie przeglądów urządzeń,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów.