Competence Call Center jest jednym z wiodących Call Center w Europie. Ponad 4.500 specjalistów do spraw obsługi klienta oferuje w 12 lokalizacjach w 8 krajach swoje międzynarodowe usługi w zakresie Call Center na najwyższym poziomie. Będąc usługodawcą stawiającym na jakość swoich usług, obsługujemy znane lokalne i międzynarodowe korporacje, oferując im najlepsze rozwiązania komunikacyjne. CCC zalicza się do odnoszących najwyższe sukcesy outsourcerów, należących do ciągle rosnącej i przyszłościowej branży Call Center, w której każdy pracownik czerpie korzyści z pozytywnego rozwoju firmy.

Aktualne oferty pracy

Firma Competence Call Center Sp. z o.o. nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.

Zobacz oferty innych pracodawców

  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Doradca klienta na rynek niemiecki

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...
  • Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

    TBS Consulting   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...
  • General Administration Specialist

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    24 godz.
    Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
  • Specjalista ds. kadr i płac / Księgowa

    Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.   Słupsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Prowadzenie obsługi płacowej pracowników; Naliczanie wynagrodzeń pracowników; Weryfikacja prawidłowości naliczeń wynagrodzeń pracowników. Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownika; Weryfikacja ewidencji i rozliczanie czasu pracy; Rozliczanie rachunków z tytułu...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   pomorskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doradca klienta na rynek niemiecki

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca zdalna / hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów; Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail; Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania; Wprowadzanie...

Competence Call Center Sp. z o.o.

Al. Grunwaldzka 472b

80-309 Gdańsk