Firma Biochem GmbH powstała w 1986 roku. Nasza główna siedziba mieści się w Lohne, w północno-zachodnich Niemczech. Jesteśmy jedną z wiodących i nowatorskich firm działającą w sektorze żywienia i ochrony zdrowia zwierząt, liderem na rynku dodatków paszowych. Prowadzimy działalność w wielu krajach Europy, Afryki, Azji oraz w Stanach Zjednoczonych.
Aktualne oferty pracy
Firma Biochem nie posiada obecnie aktualnych ofert pracy.
Twój zakres obowiązków Prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla grupy spółek zgodnie z potrzebami organizacji (opracowywanie i publikacja ogłoszeń, selekcja CV, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz spotkań rekrutacyjnych) Aktywne poszukiwanie kandydatów metodą direct search;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Twój zakres obowiązków Zdalna sprzedaż maszyn rolniczych przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów sprzedaży i kontakt telefoniczny; Profesjonalna obsługa zapytań, w tym doradztwo techniczne; Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz...
Twój zakres obowiązków Dokonywanie i nadzór nad zgłoszeniami SENT; Dokonywanie zgłoszeń akcyzowych; Prowadzenie ewidencji wyrobów akcyzowych nabywanych wewnątrzwspólnotowo; Prowadzenie i nadzór nad zgłoszeniami do Urzędu Regulacji Energetyki; Dokonywanie zgłoszeń o planowanym nabyciu...
Dołącz do nas jeśli: łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z ludźmi i możliwość pomocy sprawia Ci radość, lubisz pracę zespołową i wiesz, że zgrany Zespół jest kluczem do sukcesu, angażujesz się w powierzone obowiązki.
Twój zakres obowiązków Planowanie i organizacja pracy Terenowych Opiekunów Klienta ds. obsługi posprzedażowej (serwis i części) Organizacja spotkań z klientami i monitorowanie ich przebiegu; Koordynowanie procesu realizacji zleceń serwisowych; Przygotowanie ofert, wycen; Dbanie o...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Your responsibilities Preparation data, statements taking into account current priorities, expectations and business tasks; Preparation of business presentations using MS office (in Polish and English) Translation of internal communications and company documents for the purposes of cooperation with...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
Twój zakres obowiązków Prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla grupy spółek zgodnie z potrzebami organizacji (opracowywanie i publikacja ogłoszeń, selekcja CV, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz spotkań rekrutacyjnych) Aktywne poszukiwanie kandydatów metodą direct search;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Twój zakres obowiązków Zdalna sprzedaż maszyn rolniczych przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów sprzedaży i kontakt telefoniczny; Profesjonalna obsługa zapytań, w tym doradztwo techniczne; Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz...
Twój zakres obowiązków Dokonywanie i nadzór nad zgłoszeniami SENT; Dokonywanie zgłoszeń akcyzowych; Prowadzenie ewidencji wyrobów akcyzowych nabywanych wewnątrzwspólnotowo; Prowadzenie i nadzór nad zgłoszeniami do Urzędu Regulacji Energetyki; Dokonywanie zgłoszeń o planowanym nabyciu...