Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. IT

    Ziko Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT i Administracji Systemów

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi; Administrowanie sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja; Dobór i zakup sprzętu, instalacja nowych jednostek wraz z oprogramowaniem; Zlecenie wymiany i zakupu sprzętu w ramach...
  • Customer Care Agent - Fluent Danish or Norwegian

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Customer Care Agent - Fluent English

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Technik Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    7 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Zobacz więcej ofert pracy

2nd Line Support Consultant

Experis
małopolskie
praca stacjonarna
3881 dni temu

Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


2nd Line Support Consultant
Nr Ref.: 2nd Line Support Consultant

Zadania:

Successful candidate will work in a team providing Applications Management Services for several systems and application. Services will be delivered to a major Dutch or English-speaking client representing government sector. Job responsibilities will include applications support (incident and service request resolution according to technical instructions and knowledge database), escalation of complex incidents and problems to higher support levels as well as monitoring of applications availability and performance. Person on this position will have direct contact with Service Desk and customer representatives.

  • Resolution of incidents at 2nd level of support using technical instructions and knowledge database,
  • Fulfillment of service requests,
  • Collaboration with next lines of support on complex incidents and problems,
  • Communication handling with client representatives and Service Desk (1st level of support),
  • Monitoring of systems availability and performance,
  • Align with application management policies, procedures and standards,
  • Maintenance of system documentation and work instructions,
  • Responsibilities related to effectiveness of ITSM processes execution within the team.
Wymagania:
  • University degree (B.Sc. or M.Sc.),
  • Very good knowledge of written and spoken Dutch or English,
  • Minimum 3 years of experience in IT, preferably in technical support or in Service Management
  • Good knowledge of minimum 2 of the following technologies: Documentum, Kofax, SharePoint, Windows, Unix/Linux, Oracle, MySQL, MS SQL, WLS, Apache, Tomcat, Cognos, Java, APEX, ARIBA
  • Fast learning,
  • Good analytical and problem solving skills,
  • Teamwork and ability to work under pressure,
  • Strong communication skills.
Oferujemy:
  • We offer an international, dynamic work environment, trainings and a competitive compensation.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. IT

    Ziko Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT i Administracji Systemów

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie użytkowników w bieżącej pracy z systemami oraz aplikacjami biurowymi; Administrowanie sprzętem informatycznym, jego utrzymanie i konserwacja; Dobór i zakup sprzętu, instalacja nowych jednostek wraz z oprogramowaniem; Zlecenie wymiany i zakupu sprzętu w ramach...
  • Customer Care Agent - Fluent Danish or Norwegian

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Customer Care Agent - Fluent English

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Technik Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o.   Klecza Dolna    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    7 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...