Aktualnie rozpoczynamy rekrutację na na stanowisko 1st Line Support.
Stawka: 300-600zł netto + VAT / dzień B2B (w zależności od umiejętności i doświadczenia)
Lokalizacja: Praca 100% zdalna
Godziny pracy: Pon–Pt 6:00–23:00 czasu PL (klient jest elastyczny i chce dostosować się do możliwości kandydatów)
Klientem jest firma z branży finansowej, która wspiera użytkowników bond marketów, umożliwiając im handel, agregację danych i podgląd sytuacji na bieżąco oraz w ujęciu historycznym.*
Osobę potrafiącą telefonicznie przyjąć zgłoszenie problemu w sposób profesjonalny, nakierować na rozwiązanie, a gdy to niemożliwe od razu, potrafi problem sklasyfikować i wrzucić odpowiedni ticket w system. Następnie ta sama osoba przechodzi z roli 1 linii supportu w rolę OPSa.
Kompetencje OPS: zarządzanie infrastrukturą, całościowe spojrzenie na platformę i rozwiązania po stronie klienta. Znajomość AWSa, Azure, K8s Terraform etc.
Istotna jest również znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2).
*Z uwagi na dostęp do wrażliwych danych wymagane jest zaświadczenie o niekaralności.
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
- Solid Foundations
- Ambitious Projects
- Individual approach and friendly atmosphere
- Famous Brands
- Inspiring Leaders
- Flexibility
- Extra Benefits
- Referral System