Ogłoszenie numer: 1944702, z dnia 2018-04-10
Systell s.c.
Interesujesz się branżą IT i nowymi technologiami? Lubisz słuchać ludzi i potrafisz rozmawiać z nimi o ich potrzebach? A może masz talent do języka SQL?
Z SysTell sp. z o.o. połączysz swoje zainteresowania z pracą. Dołącz do nas i rozwijaj się z nami! Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata, to nasze biuro stoi dla Ciebie otworem. Dołącz do nas i przekonaj się, że Support Team może działać zespołowo, a jednocześnie w luźnej atmosferze. Aplikuj!
1st Line Customer Advisor (m/f)
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- przyjmowaniem i rejestracją zgłoszeń od Użytkowników naszej aplikacji
- wstępne diagnozowanie i ewentualne dalsze procesowanie zarejestrowanych incydentów
- zarządzaniem kolejką ticketów w sposób zapewniający realizację SLA na odpowiednim poziomie (nadawanie priorytetów, przekazywanie do odpowiednich zespołów)
- aktualizacją instrukcji obsługi aplikacji
- koordynacją procedur związanych z obsługą Klientów
Wymagania
- udział w projektach realizowanych dla wielu Klientów, którzy są liderami w swoich branżach
- realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- udział w szkoleniach podnoszących kompetencje
- stabilne warunki zatrudnienia
- wynagrodzenie powiązane z poziomem Twoich kompetencji
- zainteresowania nowymi technologiami i rozwiązaniami
- doświadczenia w obsłudze Klienta (mile widziane w branży IT, telekomunikacyjnej, bankowej)
- umiejętności ustalania priorytetów działań w zmieniających się warunkach
- dokładności w wykonywaniu zadań
- znajomości relacyjnych baz danych np. My SQL (pisanie prostych skryptów/zapytań, znajomość baz danych)
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego