ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
1st Level Service Desk Member / Coordinator
Location: Warsaw / remotely
Availability: one month
Long-term work in an international environment
Possible shift work
Requirements:
- Service Management tool handling (ServiceNow)
- Basic Azure understanding
- Basic expertise in R programming / Python or Data Science code understanding
- Basic knowledge of Azure Data Science VMs (DSVM)
- English C1, German B2/C1
- Strong communication skills
- Multitasking and problem handling skills
- Focus to details
Responsibilities:
- Handling of tickets within defined Service levels
- Providing high quality solutions to customers and users of Big Data Analytics Platform services
- Enable a constant flow of new topics to be taken over by BDAP Service Desk
- Encourage effective and efficient cooperation between all BDAP teams to serve customers and users in the best possible way
- Ensure good relationship to other MR Service teams who interact with BDAP
- Responsible for BDAPs (highly critical) authorization sheets (AACS)
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń