Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)

Lista stanowisk - Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. Trade Marketingu marki Vistula

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne; zapewnienie...
  • Trade Marketing Specialist

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne kreowanie działań marketingowych dla rynków zagranicznych bieżące wsparcie marketingowe zespołu handlowego i klientów inicjowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż na różnych rynkach kreowanie treści oraz nadzór nad...

Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Trade Marketing Specialist, tłumaczony po prostu jako Specjalista do spraw marketingu handlowego, jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów marketingowych, mających na celu bezpośrednie wsparcie działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa. Osoba zatrudniona na tym stanowisku planuje i organizuje kampanie promocyjne na danym obszarze, ustala ich harmonogram, wdraża materiały promocyjne i koordynuje ich wykonawstwo i dystrybucję. Specjalista ds. marketingu handlowego analizuje dane pozyskane z badań prowadzonych przez zewnętrzne biura badawcze i na ich podstawie modyfikuje obecną strategię marketingową firmy. Szczegółowy zakres obowiązków w tym przypadku jest jednak ściśle uzależniony od miejsca zatrudnienia.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przez osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze Specjalisty do spraw marketingu handlowego, jest konieczność posiadania wyższego wykształcenia ekonomicznego, pozyskanego w ramach studiów na kierunku marketing i zarządzanie lub podobnym. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydatów, pozyskane przez nich w pracy na stanowisku kierowniczym, związanym z koordynowaniem i zarządzaniem działem marketingu handlowego, współuczestnictwem w kreowaniu strategii marketingowej firmy lub przedsiębiorstwa. Pożądane u kandydatów cechy to przede wszystkim kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania kapitałem ludzkim i budżetem, operatywność, umiejętności numeryczne i analityczne, etc.


WARUNKI PRACY

Warunki pracy i zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu handlowego jest ściśle uzależniony od miejsca jego zatrudnienia.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnorodnych branży i sektorów rynku – w każdym spośród przypadków konieczna będzie dogłębna znajomość specyfiki danej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku utrzymują się przeważnie w przedziale od 5000 do 8000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista do spraw Marketingu Handlowego (Trade Marketing Specialist)
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Manager / Managerka projektu biznesowego

    NORMA Mariusz Bebłowski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Planowanie i zarządzanie projektem; Nadzorowanie prac marketingowych; Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami; Realizowanie założonego planu sprzedaży; Raportowanie zrealizowanych działań; Wizyty zagraniczne w fabrykach; Dbałość o najwyższe standardy obsługi...
  • Specjalista ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań marketingowych; Przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych; Współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie kreacji i strategii; Monitorowanie i analiza rynku, trendów oraz konkurencji; Tworzenie i zarządzanie kampaniami...
  • Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

    BAGIETKA   Szczecin    praca stacjonarna
    umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Od kandydata oczekujemy: Minimum 5 lata doświadczenia w obszarze HR, Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnych, Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, Umiejętności pracy pod presją czasu oraz szybkiego podejmowania...
  • Specjalista ds. Marketingu F&B

    PHZ Baltona S.A.   Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 49    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla obszarów Food Services i Foodvenience. Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż. Tworzenie przekazów i komunikatów marketingowych. Analizowanie...
  • Holcim Polska S.A
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Czym będziesz się zajmować? Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz egzekucję narzędzi trade marketingowych kluczowych dla rozwoju kanału B2C (rynek wykonawcy). Projektowanie działań trade marketingowych. Tworzenie oraz nadzór nad promocjami oraz...
  • Holcim Polska S.A
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Czym będziesz się zajmować? Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz egzekucję narzędzi trade marketingowych kluczowych dla rozwoju kanału B2C (rynek wykonawcy). Projektowanie działań trade marketingowych. Tworzenie oraz nadzór nad promocjami oraz...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.