Praca.pl Poradniki Lista stanowisk
Marketing / Reklama / PR

Lista stanowisk - Marketing / Reklama / PR

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Copywriter / Redaktor

    Freelance Editing Group   Wielka Brytania, London    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Na stanowisko redaktora, poszukujemy osób mających doświadczenie w pisaniu prac naukowych, artykułów naukowych i t.d. na rożne tematy oraz z różnych kierunków, zaczynając od nauk humanistycznych i do prac inżynierskich. Współpraca na podstawie umowy zlecenia lub umowy freelancereskiej...
  • Specjalista ds. Digital Marketingu

    SIG Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Opis stanowiska: Przygotowanie, prowadzenie i koordynacja działań SEO i SEM w tym współpraca z agencjami zewnętrznymi; Prowadzenie działań e-mail marketingowych; Prowadzenie kampanii w zakresie performance marketingu; Współtworzenie i realizacja strategii Social Media, prowadzenie kanałów...

Marketing / Reklama / PR

Account Executive

Account Executive to stanowisko wywodzące się z branży reklamowej i dość trudne do dosłownego przetłumaczenia na język polski - obecnie utarło się już określenie „opiekun klienta”, po części definiujące zakres obowiązków osób obsadzanych na tym stanowisku. Account Executive współtworzy projekt kampanii reklamowych w oparciu o aktualne potrzeby klienta, opracowuje także prognozy przyszłych jego oczekiwań. Accou...

Czytaj więcej

Analityk danych rynkowych

Analityk danych (często spotykane w ogłoszeniach są także nazwy angielskie, czyli data analyst, data scientist) to – jak sugeruje nazwa – pracownik odpowiedzialny za przeprowadzanie analizy danych za pomocą oprogramowania i posiłkując się szeroko zakrojoną wiedzą statystyczną, matematyczną, dotyczącą np. instrumentów finansowych, trendów rynkowych, trendów...

Czytaj więcej

Analityk Rynku

W najprostszym, akademickim ujęciu praca analityka rynku skupia się wokół badania i analizowania danych mających wyłonić zależności między aktualnym popytem, podażą i ceną danych dóbr lub usług. Informacje te wraz z odpowiednią interpretacją mogą posłużyć w kreowaniu strategii sprzedażowej firmy lub przedsiębiorstwa, opracowywaniu kampanii reklamowych, cennika produktów i usług, określaniu grupy docelowej i wielu innych c...

Czytaj więcej

Ankieter

Ankieter jest to osoba, która przeprowadza wywiad z respondentem - bezpośrednio, telefonicznie, na ulicy lub posługuje się narzędziami do zbierania danych przygotowanych przez zespół badawczy, realizujący badania opinii społecznej, badania zachowań konsumenckich, itp. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: zapoznanie się z koncepcją projektu badawczego, dobór respondenta, wywiad, właściwe zadawanie pytań, n...

Czytaj więcej

Asystent Marketingu

Asystent Marketingu jest to osoba odpowiedzialna za wspieranie pracy Działu Marketingu i Reklamy w firmie - poprzez realizację zleconych zadań administracyjno-biurowych i marketingowych. Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należy, m.in.: obsługa i organizacja pracy biura, kontrola nad obiegiem korespondencji przygotowywanie raportów, ofert, zestawień, współpraca w prowadzeniu projektów marketing...

Czytaj więcej

Category Manager

Category Manager (specjalista ds. zarządzania kategorią, menedżer kategorii) to pracownik działu marketingu. Jest osobą odpowiedzialną w firmie za zarządzanie grupą dostępnych w ofercie produktów. Zajmuje się opracowywaniem i koordynacją strategii marketingowej krótko- i długoterminowej, rozwojem produktów, m.in. przygotowywaniem rekomendacji dla klientów czy planów promocyjnych, a także roz...

Czytaj więcej

Content Manager

Content manager jest osobą zaangażowaną w opracowywanie i przygotowywanie zawartości witryny internetowej począwszy od warstwy tekstowej, poprzez grafikę i zdjęcia, na rozkładzie podstron skończywszy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku współpracuje ściśle z pozostałymi podmiotami uczestniczącymi w tworzeniu strony www; copywriterami, grafikami, webmasterami, etc. Content manager jest odpowiedzialny za finalną zawartość witryny, jej do...

Czytaj więcej

Coolhunter

Coolhunter jest osobą badającą nastroje społeczne w odniesieniu do konkretnego produktu. Działa na zasadach podobnych do tak zwanego tajemniczego klienta – zbiera informacje w ukryciu, pozostając osobą anonimową. Coolhunter pracuje na zlecenie danej firmy, produkującej, lub dystrybuującej produkt i chcącej poznać zdanie klientów w najbardziej naturalny sposób, jego popularność wśród zwykłych ludzi, w zwykłym otocz...

Czytaj więcej

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Oliwa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: dbanie o oznakowanie lokali aptecznych, pozyskiwanie zgód administracyjnych na oznakowanie lokali aptecznych, weryfikacja cen i wyszukiwanie ofert ogłoszeń internetowych, weryfikacja cen i możliwości wynajmu powierzchni bannerowych,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków, ul. Kamieńskiego 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii aktywności PR oraz pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych; Inicjowanie i prowadzenie współpracy partnerskich; Przygotowywanie strategii i harmonogramu komunikacji we wszystkich kanałach społecznościowych oraz na firmowych stronach...
  • Asystent / Asystentka Działu Zakupu (owoce/warzywa)

    Selgros Cash&Carry   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowywanie...
  • Ekspert ds. Asortymentu Art. Przemysłowych

    Carrefour Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Twoje zadania: analiza i planowanie promocji, analiza rynku (badanie konkurencji bezpośredniej), raportowanie sprzedaży i stoku oraz innych, planowanie i estymacja produktów, przygotowywanie wysyłek towarowych, przygotowanie i planowanie ekspozycji towaru w sklepach, budowa planogramów -...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale E-Commerce

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    19 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: wspieranie działań zespołu e-commerce w realizacji kampanii marketingowych i sprzedażowych online, pomoc przy tworzeniu i aktualizacji treści na stronie internetowej, w tym opisów produktów i zdjęć, współpraca z działem marketingu w realizacji...
  • Over Group
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
  • Specjalista ds. Marketingu / Manager ds. Marketingu

    FOB-Decor. Sp. z o.o.   Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej w zgodzie z wizją i celami biznesowymi firmy, Bieżące analizy trendów, działań naszych klientów oraz konkurencji, Udział w kreowaniu oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz rozwoju istniejących, Dbanie o wizerunek...

Najnowsze artykuły

Znajdź Pracę z Praca.pl – nowa wtyczka WordPress wzbogaci Twoją stronę www

Znajdź Pracę z Praca.pl – nowa wtyczka WordPress wzbogaci Twoją stronę www

Jeśli prowadzisz blog lub jesteś wydawcą portalu, wtyczka na stronie buduje pozytywny wizerunek Twojej marki. Pomyśl, że dzięki Tobie ktoś może znaleźć pracę, a jakaś firma pracownika. Może zapamiętać, że udało się to właśnie dzięki Tobie! To świetny zabieg PR-owy – komentuje ekspertka WordPress Ola Gościniak. Z dumą przedstawiamy nowy widget Praca.pl do wykorzystania na Twojej stronie www!

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

Różowe kołnierzyki pod lupą. Czy to najniżej płatne zawody na rynku pracy?

– Choć stanowiska „różowych kołnierzyków” przy rosnącej automatyzacji, robotyzacji i AI dają nam największą pewność zatrudnienia, to skutki lockdownów, recesji i inflacji powodują, że jednocześnie „różowe kołnierzyki” czują się niepewnie na rynku pracy – zauważa socjolożka Anna D. Nowicka. Wyjaśniamy, które stanowiska zaliczamy do tzw. pink collars i jakie są perspektywy dla tych zawodów.

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Czterodniowy tydzień pracy – czy warto go wprowadzić w Polsce?

Wiele wskazuje na to, że kwestia skrócenia czasu pracy w Polsce to już nie pytanie, czy to zrobić, ale kiedy zmiany zostaną wprowadzone do Kodeku pracy. Najnowsze badanie firmy ClickMeeting pokazuje, że 68% z nas uważa, że lepiej byłoby skrócić tydzień pracy do 4 dni niż pracować od poniedziałku do piątku po 6,4 godz. dziennie. Jak w praktyce mógłby wyglądać 4-dniowy system czasu pracy?

CIMA, CFA, ACCA, CIA – czy to się opłaca?

CIMA, CFA, ACCA, CIA – czy to się opłaca?

Zdobycie prestiżowego, międzynarodowego certyfikatu potwierdzającego kompetencje w finansach i rachunkowości okupione jest nie tylko kilkuletnią nauką, ale i wysokimi kosztami. Czy pieniądze zainwestowane w uzyskanie CIMA, ACCA i innych certyfikatów szybko się zwrócą? Wyjaśniamy, jakie dyplomy posiadają dyrektorzy i kontrolerzy finansowi oraz ile zarabia się z certyfikatem międzynarodowym.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?

W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.