Speak Up to nowoczesna sieć szkół zlokalizowanych w największych miastach Polski. Speak Up oferuje autorskie kursy języka angielskiego dla dorosłych i firm.

Jesteśmy nowoczesną i unikatową w swojej ofercie ogólnopolską siecią szkół języka angielskiego. Zespoły naszych pracowników tworzą dynamiczni, aktywni i ambitni ludzie, dla których sukces Klienta jest drogą ich własnego sukcesu.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2524 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in.: kontakt z klientem, udzielanie informacji o ofercie Szkoły, kompleksowa obsługa słuchaczy, wsparcie w działaniach marketingu lokalnego, zapewnienie prawidłowego obiegu Informacji w placówce, prowadzenie bieżącej...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    2535 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: profesjonalną obsługę naszych Słuchaczy; obsługę Klientów – udzielanie bieżących informacji; bieżące wsparcie działu sprzedaży w umawianiu terminów spotkań; prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem recepcji;
  • Młodszy Specjalista ds. IT Service Desk

    LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2538 dni
    Zadania: wsparcie techniczne dla zgłoszeń serwisowych dotyczących sprzętu lub oprogramowania; utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej; analiza przyczyn oraz dostarczanie rozwiązań dla złożonych incydentów; rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników,...
  • Opiekun Klienta

    LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.   Rzeszów    praca stacjonarna
    2539 dni
    DO GŁÓWNYCH ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻY M.IN.: budowanie i utrzymywanie relacji z klientem; prowadzenie rozmów, spotkań, korespondencji z klientem; doradztwo w zakresie oferowanych usług; sprzedaż kursów językowych; przed- i posprzedażowa obsługa klientów;...
  • 2554 dni
    DO GŁÓWNYCH ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻY M.IN.: budowanie i utrzymywanie relacji z klientem; prowadzenie rozmów, spotkań, korespondencji z klientem; doradztwo w zakresie oferowanych usług; sprzedaż kursów językowych; przed- i posprzedażowa obsługa klientów;...
  • Promotor Marki / Ankieter

    2559 dni
    Zadania: aktywne promowanie kursów językowych w punktach informacyjnych oraz na rynku lokalnym; przeprowadzanie krótkich ankiet dot. znajomości języków; inne zadania mające na celu wsparcie sprzedaży;
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    2567 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: sprzedaż kursów językowych - aktywny kontakt z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych usług; obsługa przed- i posprzedażowa klientów (telefoniczna, bezpośrednia) udział w akcjach promocyjnych szkoły;...
  • Opiekun Klienta

    2569 dni
    DO GŁÓWNYCH ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻY M.IN.: budowanie i utrzymywanie relacji z klientem; prowadzenie rozmów, spotkań, korespondencji z klientem; doradztwo w zakresie oferowanych usług; sprzedaż kursów językowych; przed- i posprzedażowa obsługa klientów;...
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    2570 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: sprzedaż kursów językowych - aktywny kontakt z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych usług; obsługa przed- i posprzedażowa klientów (telefoniczna, bezpośrednia) udział w akcjach promocyjnych szkoły;...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    EMPiK SJO & Speak Up English School / LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    2584 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: profesjonalną obsługę naszych Słuchaczy; obsługę Klientów – udzielanie bieżących informacji; bieżące wsparcie działu sprzedaży w umawianiu terminów spotkań; prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem recepcji;
  • Opiekun Klienta

    EMPiK SJO & Speak Up English School / LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    2588 dni
    DO GŁÓWNYCH ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻY M.IN.: budowanie i utrzymywanie relacji z klientem; prowadzenie rozmów, spotkań, korespondencji z klientem; doradztwo w zakresie oferowanych usług; sprzedaż kursów językowych; przed- i posprzedażowa obsługa klientów;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    2605 dni
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in.: kontakt z klientem, udzielanie informacji o ofercie Szkoły, kompleksowa obsługa słuchaczy, wsparcie w działaniach marketingu lokalnego, zapewnienie prawidłowego obiegu Informacji w placówce, prowadzenie bieżącej...
  • Specjalista ds. Administracji

    2605 dni
    praca na ½ etatu Do głównych zadań Specjalisty ds. Administracji należy: prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej Szkoły i innej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i ustaleniami; przestrzeganie obowiązujących procedur administracyjno-kontrolnych oraz rozliczeniowych;...
  • Hostessa / Promotor Marki

    EMPiK SJO & Speak Up English School / LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.   lubelskie, Lublin    praca stacjonarna
    2605 dni
    Zadania: aktywne promowanie kursów językowych w punktach informacyjnych oraz na rynku lokalnym; przeprowadzanie krótkich ankiet dot. znajomości języków; inne zadania mające na celu wsparcie sprzedaży;
  • Opiekun Klienta

    2609 dni
    DO GŁÓWNYCH ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU NALEŻY M.IN.: budowanie i utrzymywanie relacji z klientem; prowadzenie rozmów, spotkań, korespondencji z klientem; doradztwo w zakresie oferowanych usług; sprzedaż kursów językowych; przed- i posprzedażowa obsługa klientów;...

LEARNING SYSTEMS POLAND S.A.

Al. Jerozolimskie 123 A

02-017 Warszawa