Learning Systems Poland S.A. (marka Speak Up) - to sieć nowoczesnych szkół języka angielskiego, która liczy kilkadziesiąt placówek w Polsce oraz na świecie. Obecnie planowane są otwarcia kolejnych szkół za granicą.
W Polsce, do swojej centrali w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. IT Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- wsparcie techniczne dla zgłoszeń serwisowych dotyczących sprzętu lub oprogramowania
- utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej
- analiza przyczyn oraz dostarczanie rozwiązań dla złożonych incydentów
- rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, związanych z problematyką IT
- usprawnienie istniejących rozwiązań IT
- opracowanie rozwiązań zmniejszających wolumen zgłoszeń serwisowych
- tworzenie i doskonalenie dokumentacji technicznej
- utrzymanie stacji roboczych: drobne naprawy, wymiana podzespołów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, licencjat lub magister, preferowany kierunek IT/techniczny
- minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie dokumentacji technicznej w języku angielskim
- znajomość systemu Windows XP/Vista/7/8/10 na poziomie administracji stacją roboczą w środowisku domenowym
- dobra znajomość pakietu MS Office 2007/2010/2016
- mile widziana znajomość pakietu G Suite Basic
- znajomość architektury stacji roboczej , budowy wewnętrznej, konfiguracji
- podstawowa znajomość zagadnień sieciowych oraz Active Directory, DHCP i DNS
- podstawowa wiedza z obszaru zagadnień sieciowych LAN/WAN,
- wysokie umiejętności komunikacji i współpracy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony
- otwarty i zgrany zespół
- pakiet benefitów: karta zniżkowa do salonów Empik, duże zniżki na kursy językowe w naszych szkołach, dofinansowanie karty MultiSport, pakiet medyczny LuxMed