Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: LUD/184/05/2017
Jeżeli poniższe stwierdzenia są o Tobie:
- mam tyle lat, na ile się czuję
- lubię rozmawiać, szczególnie przez telefon
- do zadań podchodzę z entuzjazmem i zaangażowaniem
- jestem optymistą
- potrafię przekonywać innych
- mam ładny głos i poprawną wymowę
- szkołę średnią mam już za sobą
- obsługa komputera nie jest mi obca
- wolę jeansy niż garnitur
Aplikuj do najnowocześniejszego Biura Contact Center w Polsce PKO Banku Polskiego. Miejsce pracy: Lublin
Czekają na Ciebie:
- sympatyczny zespół, zróżnicowany wiekowo
- atrakcyjna stawka godzinowa
- prowizja odzwierciedlająca Twoje zaangażowanie
- elastyczna forma zatrudnienia
- szkolenie przygotowujące do pracy
- okazje do sprawdzenia się w zadaniach takich jak:
- kontakty telefoniczne z klientami, którzy wyrazili na to zgodę
- prowadzenie rozmów o charakterze sprzedażowym i informacyjnym
- przeprowadzanie badań ankietowych
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.