Zastępca naczelnika wydziału

Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Nowy Sącz
praca stacjonarna
1 dzień temu
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca naczelnika wydziału
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Ogłoszenie o naborze Nr 142057

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych oraz realizacja nadzoru nad zespołem pracowników na terenie hali napraw pojazdów Policji
  • praca przed monitorem powyżej 4 godzin na dobę
  • praca w pozycji siedzącej i stojącej z naturalnym i sztucznym oświetleniem, mogą wystąpić warunki uciążliwe związane z wymuszoną pozycją ciała, narażenie na inne alergizujące substancje oraz spaliny, hałas z kluczy pneumatycznych, a także niebezpieczeństwo potknięcia się i wpadnięcia do kanału naprawczego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu oraz na terenie Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu
  • praca związana z kierowaniem zespołem pracowników oraz decyzyjnością i dysponowaniem finansami publicznymi

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:



  • stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku nr 5A użytkowanym przez Policję na terenie Karpackiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 w Nowym Sączu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy wymaga ciągłego przemieszczania się po terenie Stacji Obsługi Pojazdów Policji w szczególności hali napraw pojazdów, na której usytuowane są elementy wyposażenia hali napraw pojazdów (kanały naprawcze, podnośniki z uniesionymi pojazdami, specjalistyczne urządzenia, itp.)

 

Zakres zadań

  • Koordynuje i sprawuje nadzór nad realizacją zadań wynikających z zakresu działania Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów oraz służb eksploatacyjnych w celu utrzymania mienia jednostki w odpowiednim stanie użytkowym
  • Prowadzi urządzenia ewidencyjne oraz dokumentację przychodowo-rozchodową materiałów do konserwacji nieruchomości oraz narzędzi i urządzeń z zakresu działalności Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów w celu stałego monitorowania wykorzystania składników oraz kontroli stanu magazynowego i stanu składników znajdujących się w użytkowaniu
  • Odpowiada za mienie, sposób i jakość prac przez pracowników Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów w celu stałego monitorowania wykorzystania składników oraz kontroli stanu magazynowego i stanu składników znajdujących się w użytkowaniu
  • Odpowiada za mienie, sposób i jakość wykonywanych prac przez pracowników Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów i pracowników eksploatacyjnych oraz odpowiada za rozliczenie środków finansowych przeznaczonych na wykonanie zadań z zakresu obsługi pojazdów i utrzymania nieruchomości w celu zapewnienia prawidłowego i zgodnego z wymogami sposobu realizacji obowiązków służbowych
  • Przygotowuje sprawozdania i analizy z działalności oraz dokumentację rozliczeniową Policyjnej Stacji Obsługi Pojazdów i pracowników eksploatacyjnych w celu wykazania jakości i sposobu realizacji zadań
  • Ewidencjonuje wydatki oraz opracowuje pod względem merytorycznym faktury VAT i rachunki w celu dokonania terminowej płatności przez Wydział Finansów KWP w Krakowie

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą i eksploatacją środków transportu
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem programów Word, Exel
  • wiedza z zakresu prowadzenia gospodarki transportowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • samodzielność, komunikatywność, inicjatywa, umiejętność kierowania grupą pracowników

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Jeśli pozostajesz w zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-09 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Wydział Wspomagający
ul. Artura Grottgera 50
33 - 300 Nowy Sącz

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz