Zastępca Menedżera Makro Punktu
Miejsce pracy: Nowy Targ
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- nawiązywanie i rozwój dobrych relacji z klientami, dostawcami i spedytorami
- realizowanie wyznaczonych celów biznesowych
- organizacja i nadzór przyjęcia towaru
- zarządzanie poziomem zapasu
- nadzór nad zapewnieniem dostępności i prawidłowej ekspozycji towaru
- kontrola i dbałość o minimalizację ubytków
- organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu
- nadzór nad zapewnieniem czystości oraz porządku wewnątrz i na zewnątrz obiektu
Nasze oczekiwania:
- entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: handel, zarządzanie)
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w firmie handlowej
- minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- znajomość przepisów prawa pracy, Kodeksu Cywilnego (gwarancje i zgodność umowy sprzedaży)
- znajomość przepisów o obrocie handlowym
- umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- umiejętność analizy i interpretacji danych liczbowych
- dobra znajomość obsługi komputera
Mamy Ci do zaoferowania:
- pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjny system premiowy
- samodzielność, możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- bogaty pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do posiłków, pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
- przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
- konkursy z nagrodami dla pracowników
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy