Ogłoszenie numer: 4629594, z dnia 2021-05-27
Instytut Adama Mickiewicza
poszukuje kandydatek i kandydatów
na stanowisko:
Zastępca Kierownika Wydziału Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Instytut Adama Mickiewicza jest państwową instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego Polski poprzez inicjowanie międzynarodowej współpracy i wymiany kulturalnej. W ciągu dwudziestu lat swojej działalności IAM zrealizował ponad 6000 wydarzeń kulturalnych, w których udział wzięło blisko 55 milionów osób. Instytut Adama Mickiewicza jest również wydawcą Culture.pl
Na tym stanowisku będziesz kształtować wizerunek i zapewniać rozpoznawalność ustalonych marek, wydarzeń i komunikatów oraz wzmacniać wizerunek Instytutu Adama Mickiewicza w relacjach z grupami docelowymi, dbając o spójność wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych w kraju i na świecie, ściśle współpracując z innymi wydziałami i zespołami projektowymi realizującymi misję Instytutu.
Twój zakres zadań będzie obejmował:
- udział w procesie planowania działalności programowej Instytutu,
- kształtowanie pożądanego obrazu kultury polskiej na świecie,
- udział w planowaniu strategii działań marketingowych i komunikacyjnych poszczególnych projektów i działań oraz nadzór nad ich realizacją,
- rozwijanie zasięgu portalu Culture.pl,
- nawiązywanie i wzmacnianie relacji z partnerami, sponsorami, mecenasami,
- zapewnienie frekwencji na wydarzeniach organizowanych i współorganizowanych przez Instytut;
- planowanie i zlecanie badań, ekspertyz i analiz na potrzeby działalności marketingowej, w tym analiz danych dotyczących publiczności, gromadzenie, analizowanie i udostępnianie wiedzy.
Będziesz inspirować ludzi i wpływać na istotne obszary i kanały działania IAM:
strony www / portale społecznościowe / projekty graficzne / multimedia/ teksty / reklamy / gadżety / patronaty
Wymagania
- masz przynajmniej 5 letnie doświadczenie w obszarze marketingu, najlepiej w sektorze kultury, sztuki lub kreatywnym,
- masz doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych, komunikacyjnych,
- przynajmniej przez 3 lata zarządzałaś/ zarządzałeś zespołem,
- znasz aktualne trendy związane z marketingiem i audience development,
- znasz biegle język angielski,
- masz ukończone studia wyższe w zakresie marketingu, kultury, sztuki lub pokrewne,
- nie boisz się trudnych sytuacji, potrafisz współpracować i jednoczyć ludzi wokół wspólnej wizji i celów,
- jesteś osobą, która lubi szukać innowacyjnych rozwiązań i potrafi przekonać innych do swoich pomysłów,
- rozumiesz odpowiedzialność za działania finansowane ze środków publicznych;
- nasza misja i koncepcja programowa są Ci bliskie https://iam.pl/pl/dla-mediow/barbara-schabowska-dyrektorem-instytutu-adama-mickiewicza.
Oferujemy
- fantastyczne, międzynarodowe projekty kulturalne Instytutu i portal Culture.pl - którymi będziesz się zajmowała/zajmował każdego dnia,
- pracę z zespołem zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
- udział w kreowaniu nowej wizji działania w obszarze marketingu na skalę międzynarodową,
- wiedzę i międzynarodowe kontakty zgromadzone przez IAM,
- wsparcie w rozwoju kompetencji (np. możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych),
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym.