Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 45 000 pracowników w ponad 1200 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.
Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.
Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
Zastępca Kierownika Sklepu
Miejsce pracy: Zielona Góra
Zadania
- współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy
- nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod nieobecność kierownika
- nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów
- aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
- dbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci
Oczekujemy od Ciebie
- doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)
- umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
- zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
- entuzjazmu i dynamiki w działaniu
W zamian oferujemy
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- bezpłatny pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action