Najnowsze oferty pracy

  • Starszy specjalista ds. płac

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców (zarówno administracja jak i serwis) Zapewnienie kompletności i dokładności wprowadzanych danych płacowych, obejmujących: zdarzenia związane z cyklem życia pracownika, świadczenia, czas pracy i frekwencję....
  • Kierownik Biura ds. Personalnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja pracy działów administracyjnych znajdujących się w pionie biura ds. personalnych oraz nadzór nad procesami administracyjnymi w zakresie ww. biura, udział w budowaniu polityki personalnej i związanych z nią...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Kierownik ds. Kadrowo-Płacowych (Payroll Manager) Opole
Zastępca kierownika sekcji administracyjno-kadrowej

Zastępca kierownika sekcji administracyjno-kadrowej

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Opole
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
788 dni temu

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze:

Zastępca kierownika sekcji administracyjno-kadrowej
Miejsce pracy: Opole

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6% .

 

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko zastępcy kierownika sekcji administracyjno-kadrowej:
  • Wykształcenie: wyższe o specjalności: ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie.
  • staż pracy: minimum 5 lata, w tym 1 rok w dziale związanym z prowadzeniem spraw kadrowych (liczy się również prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na w/w stanowisku)
  • obywatelstwo: polskie; dopuszcza się możliwość zatrudnienia osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (D.U. z 2009 nr 64, poz. 539)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie zadań na stanowisku pracy na który przeprowadzany jest nabór, w szczególności:
    • znajomość ustawy Kodeks pracy
    • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
    • znajomość ustawy o finansach publicznych
    • znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
    • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    • umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office, World, Exel.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych
  • wymagana samodzielność i inicjatywa, sumienność, rzetelność i odpowiedzialność, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, umiejętność pracy w zespole, sprawne i szybkie realizowanie powierzonych zadań.
Zakres obowiązków na stanowisku zastępcy kierownika sekcji administracyjno-kadrowej:
  • Prowadzenie całości spraw kadrowych (akta osobowe, czas pracy, dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wydawanie pracownikom zaświadczeń, prowadzenie spraw związanych z urlopami).
  • Koordynowanie, opracowania i wdrożenia planów rekrutacji i adaptacji zatrudnianych pracowników.
  • Prowadzenie całości spraw związanych z naborem na wolne stanowisko pracy.
  • Nadzór nad organizowaniem obsługi administracyjno-gospodarczej w szczególności:
    • prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu ZDP,
    • zamawianie materiałów biurowych,
    • zamawianie prasy i publikacji dla poszczególnych sekcji i obwodów drogowych w ZDP
    • nadzór nad obsługa kancelaryjną ZDP.
  • Nadzór nad prowadzeniem archiwum oraz coroczne przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
  • Nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt.
  • Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi, w szczególności zawieranie umów .
  • Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
  • Sporządzanie wymaganych na podstawie przepisów prawa sprawozdań dla właściwego ministerstwa, GUS i innych organów lub instytucji publicznych w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń.
  • Sporządzanie sprawozdań, analiz i wykazów o stanie zatrudnienia dla celów prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Opolu polityki kadrowej.
  • Koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
  • Współudział w prowadzeniu strony internetowej oraz BIP-u, w tym bieżące weryfikowanie informacji i dokumentów zamieszczanych na stronie w zakresie dotyczącym sekcji AK.
  • Planowanie, organizowanie, realizacja oraz analizowanie wszelkich procesów związanych z zakupem materiałów, sprzętu i wyposażenia, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania ZDP.
  • Weryfikacja faktur dotyczących bieżących zakupów pod kątem zgodności ze złożonym zamówieniem i umową.
  • Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych, ilościowo-wartościowej oraz ilościowej zakupionych materiałów i wartości niematerialnych i prawnych.
  • Nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji oraz sporządzanie protokołów końcowych z przeprowadzonej inwentaryzacji.
  • Nadzór nad pracami Komisji Likwidacyjnej.
  • Merytoryczne opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie przedmiotu działania sekcji AK.
  • Nadzór nad utrzymaniem budynków będących w trwałym zarządzie ZDP w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym, zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami i prawa budowlanego.
  • Nadzór nad sprawami związanymi z racjonalną gospodarką środkami technicznymi, a w szczególności:
    • gospodarką sprzętową ZDP, samochodami służbowymi oraz całokształtem spraw związanych z ich eksploatacją i rozliczaniem.
  • Prowadzenie kontroli zarządczej.
  • Ustalanie należnych opłat z tyt. ochrony środowiska, podatku od nieruchomości oraz opłat z tytułu korzystania z RTV.Opracowanie i aktualizacja regulaminów i innych aktów prawnych związanych z zakresem działania sekcji.
Warunki pracy:
  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrej ostrości wzroku (praca przy monitorze ekranowym), praca w urzędzie;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca w budynku w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 na II piętrze bez windy, siedząca przy biurku.
Wymagane dokumenty:
  • Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie do pracy na stanowisko urzędnicze.
  • Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  • Kwestionariusz kandydata (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru - kwestionariusz kandydata)
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego i klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru- klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy)
  • Oświadczenie:
  • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które prowadzony jest nabór;
  • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • o nie wykonywaniu czynności, które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
  • Orzeczenie o posiadaniu stopnia niepełnosprawności.
  • Posiadane referencje.
 

Podobne oferty

  • Starszy specjalista ds. płac

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców (zarówno administracja jak i serwis) Zapewnienie kompletności i dokładności wprowadzanych danych płacowych, obejmujących: zdarzenia związane z cyklem życia pracownika, świadczenia, czas pracy i frekwencję....
  • Kierownik Biura ds. Personalnych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja pracy działów administracyjnych znajdujących się w pionie biura ds. personalnych oraz nadzór nad procesami administracyjnymi w zakresie ww. biura, udział w budowaniu polityki personalnej i związanych z nią...