OGŁOSZENIE O NABORZE
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze:
Zastępca kierownika sekcji administracyjno-kadrowej
Miejsce pracy: Opole
Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6% .
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko zastępcy kierownika sekcji administracyjno-kadrowej:
- Wykształcenie: wyższe o specjalności: ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie.
- staż pracy: minimum 5 lata, w tym 1 rok w dziale związanym z prowadzeniem spraw kadrowych (liczy się również prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na w/w stanowisku)
- obywatelstwo: polskie; dopuszcza się możliwość zatrudnienia osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (D.U. z 2009 nr 64, poz. 539)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
- znajomość przepisów prawnych w zakresie zadań na stanowisku pracy na który przeprowadzany jest nabór, w szczególności:
- znajomość ustawy Kodeks pracy
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Office, World, Exel.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych
- wymagana samodzielność i inicjatywa, sumienność, rzetelność i odpowiedzialność, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, umiejętność pracy w zespole, sprawne i szybkie realizowanie powierzonych zadań.
Zakres obowiązków na stanowisku zastępcy kierownika sekcji administracyjno-kadrowej:
- Prowadzenie całości spraw kadrowych (akta osobowe, czas pracy, dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wydawanie pracownikom zaświadczeń, prowadzenie spraw związanych z urlopami).
- Koordynowanie, opracowania i wdrożenia planów rekrutacji i adaptacji zatrudnianych pracowników.
- Prowadzenie całości spraw związanych z naborem na wolne stanowisko pracy.
- Nadzór nad organizowaniem obsługi administracyjno-gospodarczej w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu ZDP,
- zamawianie materiałów biurowych,
- zamawianie prasy i publikacji dla poszczególnych sekcji i obwodów drogowych w ZDP
- nadzór nad obsługa kancelaryjną ZDP.
- Nadzór nad prowadzeniem archiwum oraz coroczne przeprowadzanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
- Nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt.
- Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi, w szczególności zawieranie umów .
- Koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników.
- Sporządzanie wymaganych na podstawie przepisów prawa sprawozdań dla właściwego ministerstwa, GUS i innych organów lub instytucji publicznych w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń.
- Sporządzanie sprawozdań, analiz i wykazów o stanie zatrudnienia dla celów prowadzonej przez Starostwo Powiatowe w Opolu polityki kadrowej.
- Koordynowanie prac związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
- Współudział w prowadzeniu strony internetowej oraz BIP-u, w tym bieżące weryfikowanie informacji i dokumentów zamieszczanych na stronie w zakresie dotyczącym sekcji AK.
- Planowanie, organizowanie, realizacja oraz analizowanie wszelkich procesów związanych z zakupem materiałów, sprzętu i wyposażenia, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania ZDP.
- Weryfikacja faktur dotyczących bieżących zakupów pod kątem zgodności ze złożonym zamówieniem i umową.
- Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych, ilościowo-wartościowej oraz ilościowej zakupionych materiałów i wartości niematerialnych i prawnych.
- Nadzór nad przeprowadzaniem inwentaryzacji oraz sporządzanie protokołów końcowych z przeprowadzonej inwentaryzacji.
- Nadzór nad pracami Komisji Likwidacyjnej.
- Merytoryczne opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych w zakresie przedmiotu działania sekcji AK.
- Nadzór nad utrzymaniem budynków będących w trwałym zarządzie ZDP w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym, zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami i prawa budowlanego.
- Nadzór nad sprawami związanymi z racjonalną gospodarką środkami technicznymi, a w szczególności:
- gospodarką sprzętową ZDP, samochodami służbowymi oraz całokształtem spraw związanych z ich eksploatacją i rozliczaniem.
- Prowadzenie kontroli zarządczej.
- Ustalanie należnych opłat z tyt. ochrony środowiska, podatku od nieruchomości oraz opłat z tytułu korzystania z RTV.Opracowanie i aktualizacja regulaminów i innych aktów prawnych związanych z zakresem działania sekcji.
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrej ostrości wzroku (praca przy monitorze ekranowym), praca w urzędzie;
- Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca w budynku w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 na II piętrze bez windy, siedząca przy biurku.
Wymagane dokumenty:
- Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie do pracy na stanowisko urzędnicze.
- Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz kandydata (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru - kwestionariusz kandydata)
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego i klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy (druk na stronie internetowej www.bip.zdp.opole.pl – nabory i konkursy na wolne stanowisko – regulamin naboru- klauzula informacyjna dot. kandydata do pracy)
- Oświadczenie:
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które prowadzony jest nabór;
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- o nie wykonywaniu czynności, które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
- Orzeczenie o posiadaniu stopnia niepełnosprawności.
- Posiadane referencje.