Ogłoszenie numer: 324482, z dnia 2013-10-18
ALFA I OMEGA
poszukuje pracownika na stanowisko:
Zastępca Kierownika Regionu
Miejsce pracy: zachodniopomorskie, Szczecin, Stargard Szczeciński
Opis stanowiska
- analiza rynku i budowanie strategii handlowych
- aktywne nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- budowanie rozpoznawalnej marki
- sprzedaż w oparciu o politykę cenową
- analiza konkurencji i trendów rozwoju w obszarze sprzedaży
- wysoka gotowość do podróżowania
- system pracy: w tygodniu 1-2 dni biurowe, 3-4 dni w terenie
Wymagania
- 3 letnie-poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży B2B
- wykształcenie wyższe (licencjat)
- udokumentowany przebieg kariery zawodowej
- prawo jazdy kat. B
- znajomość pakietu MS Office
- niekaralność
Wymagania mile widziane:
- preferowane doświadczenie w sprzedaży branży BHP
- wysokie zdolności negocjacyjne i analityczne
- doskonałe umiejętności komunikacyjne
- zaangażowanie i dynamika w działaniu
- łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych
- nienaganna opinia z poprzednich miejsc pracy
- preferowane miejsce zamieszkania: SZCZECIN, STARGARD SZCZECIŃSKI
Oferujemy
- stabilną pracę w rozwijającej się od 1991 roku firmie
- dużą samodzielność w działaniu
- telefon, laptop, samochód wyłącznie do użytku służbowego
- rodzaj umowy - okres próbny 3 m-ce, z możliwością przedłużenia
- wynagrodzenie: podstawa + premia zadaniowa
- Bardzo bogaty system prowizyjny (m.in. dodatkowe nieograniczone premie od sprzedaży, 13 pensja)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.