Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Opolskie Opole Kierownik Recepcji Opole
Zastępca Kierownika Recepcji

Zastępca Kierownika Recepcji

Orbis S.A.
Opole
praca stacjonarna
3413 dni temu

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. 

 

Do Hotelu:

Mercure Opole

poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:


Zastępca Kierownika Recepcji
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: DFOM/MO/0715

Zastępca Kierownika Recepcji będzie odpowiedzialny/a za zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję zgodnie ze standardem marki Mercure, maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, nadzór i koordynację pracy pracowników recepcji - zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki.

Wymagania wobec kandydatów: 

  • min. 2 lata pracy na stanowisku Szefa Zmiany lub Zastępcy Kierownika Recepcji/Rezerwacji
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe w obszarze hotalarstwa/turystyki
  • mile widziana praktyczna znajomość systemu recepcyjnego Opera
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
  • zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta
  • kompetencje przywódcze - umiejętności budowania i motywowania zespołu pracowników
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
  • zaangażowanie i wysoki poziom motywacji do pracy
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
  • dyspozycyjność

Oferujemy:

  • profesjonalne szkolenia podnoszące umiejętności  zawodowe
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach sieci ACCOR i jasno określoną ścieżkę kariery zawodowej
  • opiekę medyczną i kartę sportową
  • pracę w profesjonalnym zespole


Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Orbis S.A., spółki zależne oraz spółki powiązane kapitałowo z Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Brackiej 16 (zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. W przypadku braku zgody, prosimy nie klikać tego przycisku.
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...