Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Do Hotelu:
Mercure Gdynia Centrum
poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Główne obszary odpowiedzialności:
- zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
- maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
- koordynację pracy pracowników recepcji,
- przestrzeganie standardów marki Novotel i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie,
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze hotalarstwa - turystyki),
- min. 2 lata doświadczenia zawodowego w Dziale Recepcji/Rezerwacji na stanowisku Szefa Zmiany lub Zastępcy Kierownika Recepcji/Rezerwacji,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość systemu recepcyjnego Opera będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
- zorientowanie na wysoki standard obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
- zaangażowanie i wysoki poziom motywacji do pracy,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
- dyspozycyjność,
Oferujemy:
- profesjonalne szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach sieci ACCOR i jasno określoną ścieżkę kariery zawodowej,
- opiekę medyczną i kartę sportową,
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.