Zastępca kierownika oddziału

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
7 dni temu
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 143762

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).  

Zakres zadań

  • zastępuje Kierownika Oddziału Programów Współpracy Transgranicznej i Zamówień Publicznych w trakcie jego nieobecności oraz planuje, organizuje i nadzoruje pracę pracowników wykonujących zadania z zakresu zamówień publicznych udzielanych przez DUW
  • nadzoruje proces sporządzania – na podstawie planów cząstkowych, przygotowywanych przez jednostki organizacyjne Urzędu – zbiorczego planu zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, planu postępowań o udzielenie zamówień oraz rocznego sprawozdania dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (UZP) o zamówieniach udzielonych przez DUW
  • nadzoruje procesy rejestracji w Głównym i Dodatkowym Rejestrze Postępowań i weryfikacji, odpowiednio, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz formularzy zgłoszeniowych, pod względem zgodności z przepisami ustawy Pzp, ustawy o finansach publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych i wydatkowania środków publicznych w DUW oraz koordynuje i nadzoruje prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przez podległych Pracowników
  • nadzoruje opracowywanie projektów odpowiedzi oraz przekazywanie dokumentacji zamówień publicznych, udzielanych na podstawie i z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Pzp, na potrzeby właściwych organów kontrolnych oraz wnioskodawców, występujących z wnioskami o udostępnienie informacji publicznej, dotyczących zamówień publicznych udzielanych przez DUW oraz zawieranych umów
  • sporządza – na potrzeby prowadzonych samodzielnie postępowań o udzielenie zamówień publicznych – projekty ogłoszeń o zamówieniu, wyniku postępowania, projekty umów z wykonawcami, a także Specyfikacje Warunków Zamówienia i Opisy Potrzeb i Wymagań (wraz z załącznikami) oraz wykonuje czynności związane ze wszczęciem, prowadzeniem i zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przy użyciu właściwego środka komunikacji elektronicznej, w tym także prowadzi korespondencję z wykonawcami, a także zamieszcza niezbędne dokumenty lub informacje w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej Zamawiającego i platformie zakupowej, za pośrednictwem której Urząd prowadzi postępowania o udzielenie zamówień
  • obsługuje informatyczną platformę Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR) w zakresie przygotowywania oraz realizacji zamówień centralnych, w tym wszczyna, prowadzi i rozstrzyga postępowania wykonawcze za pośrednictwem platformy zakupowej COAR oraz prowadzi czynności związane z rozliczeniem prowizji na rzecz Centralnego Zamawiającego
  • w razie nieobecności Kierownika Oddziału nadzoruje przeprowadzanie weryfikacji administracyjnych wniosków o płatność oraz raportów wraz z zestawieniem dokumentów/wnioskiem o płatność, w tym kontroli ex-ante i ex-post dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych (jako organ kontroli na mocy ustawy Pzp), zatwierdzanie wydatków, a także rozpatrywanie zastrzeżeń zgłaszanych w stosunku do wydatków podlegających pomniejszeniu i korektom finansowym
  • pod nieobecność Kierownika Oddziału nadzoruje sporządzanie materiałów planistycznych do projektu budżetu Wojewody w zakresie pomocy technicznej, sprawozdań z realizacji budżetu oraz aktualizacji planu finansowego, a także przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów w ramach pomocy technicznej, wniosków o płatność oraz rozliczanie projektów pod względem finansowym i rzeczowym

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, zarządzanie zespołem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dołącz do aplikacji wypełnione wzory obowiązkowych oświadczeń dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie, które znajdziesz pod linkiem: https://bip.duw.pl/bip/praca-w-duw/oswiadczenia-i-klauzula-inform/21,Oswiadczenia-i-klauzula-informacyjna-RODO.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-22 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
• osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0200
• elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PF/WTZP/01/10/2024”
• lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: PF/WTZP/01/10/2024” – o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA
PRZYSTĘPUJĄCEGO DO NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ LUB STANOWISKO POZA KORPUSEM SŁUŻBY CYWILNEJ W DOLNOŚLĄSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM WE WROCŁAWIU


Niniejszą informację otrzymujesz w związku z obowiązkami określonymi w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2016 r. L
119/1).


Administrator danych
 Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Dolnośląski, z którym można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Wojewoda Dolnośląski, Dolnośląski Urząd Wojewódzki
pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
- przez e-mail: bw@duw.pl
- telefonicznie: +48 71 340 63 95


Cele przetwarzania danych
 Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na potrzeby naboru, na stanowiska w korpusie służby cywilnej lub na stanowiska poza korpusem służby cywilnej, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne.


Podstawy prawne przetwarzania 
 Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej (dotyczy naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej) oraz Kodeksu pracy (dotyczy naborów na stanowiska w korpusie służby
cywilnej oraz naborów na stanowiska poza korpusem służby cywilnej).


Kategorie danych
 Będziemy przetwarzać te kategorie Twoich danych osobowych, które zostały przez Ciebie wskazane w dokumentach aplikacyjnych (wymaganych dokumentach i oświadczeniach wskazanych w ogłoszeniu o naborze).


Źródło pochodzenia danych 
 Twoje dane osobowe pozyskane zostały ze złożonych przez Ciebie dokumentów aplikacyjnych.


Okres przechowywania danych w przypadku:
 - wygrania naboru - Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres 10 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł
 - dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane zainteresowanym lub w przypadku, gdyby zainteresowany nie zgłosi się po ich odbiór, niszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny,
po upływie trzech miesięcy od dnia opublikowania Informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego
 - dokumenty kandydatów, którzy zostali wpisani do Protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostaną zniszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny, po upływie 3 miesięcy
od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór.


Dokumenty aplikacyjne nie są rozpatrywane, a kandydat nie jest dopuszczony do udziału w naborze w przypadku złożenia dokumentów:
- przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej Dolnośląskiego
Urzędu Wojewódzkiego oraz na tablicy informacyjnej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w budynku
przy placu Powstańców Warszawy 1
- po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze
- bez podania nazwy stanowiska oraz numeru ogłoszenia zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze
Wyżej wymienione dokumenty zostaną zniszczone przez pracowników Urzędu w sposób nieodwracalny, najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu.


Odbiorcy danych
 Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.


Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
 Przysługują Tobie następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych,
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, możesz skontaktować się z Administratorem danych (dane kontaktowe powyżej) lub Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe poniżej).


Inspektor Ochrony Danych
 Inspektorem Ochrony Danych w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim jest Krzysztof Dominiak. Inspektor to osoba, z którą można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław,
- przez pocztę elektroniczną na adres: iod@duw.pl,
- telefonicznie: 71 340 67 14.


Prawo wniesienia skargi do organu
 Przysługuje Tobie także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Elektroenergetycznego w Dziale Utrzymaniu Majątku

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Nazwa stanowiska: kierownik Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Nadzór nad pracą brygady Zespołu Elektroenergetycznego, planowaniem prac brygady, wykorzystaniem czasu pracy pracowników zespołu. Nadzór nad właściwą gospodarką materiałową i narzędziową brygady,...
  • Prawnik w Zespole Umów

    Trakcja S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Bieżące doradztwo i wsparcie Dyrekcji Kontraktów przy negocjowaniu warunków umów podwykonawczych oraz innych umów niezbędnych na potrzeby bieżącej realizacji Kontraktów. Opracowywanie warunków umów podwykonawczych oraz innych umów na potrzeby bieżącej realizacji...
  • Specjalista ds. Przetargów

    Victor Energy Sp.zo.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Praga-Południe
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki Monitorowanie i analiza rynku przetargów publicznych w zakresie obszaru działalności firmy. Przygotowywanie pełnej dokumentacji formalnej niezbędnej do wzięcia udziału w przetargach oraz zapytaniach ofertowych, w tym dbałość o terminowe składanie ofert. Monitorowanie terminów...
  • Starszy Specjalista / Specjalista ds. zamówień publicznych / przetargów

    JT S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Wyszukiwanie informacji o ogłoszonych postępowaniach publicznych i niepublicznych; Przygotowywanie od strony formalnej ofert dla postępowań publicznych (zgodnych z ustawą PZP) oraz niepublicznych; Analiza dokumentacji postępowania, w...
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane, w tym: współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych, udział w...
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: kontrola aktualności umów zawartych przez Szpital z dostawcami, monitorowanie współpracy z dostawcami, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   mazowieckie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Polska Agencja Kosmiczna: Biuro organizacyjne - Wydział Zamówień Publicznych i Zakupów, Oddział Terenowy w Warszawie. Zakres zadań wykonywanych na...
  • Starszy specjalista ds. zamówień publicznych / Główny specjalista ds. zamówień publicznych

    Biblioteka Narodowa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Główne obowiązki: samodzielne przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, weryfikacja poprawności dokumentacji w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań o...
  • Specjalista prowadzący postępowania o zamówienie publiczne

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków Samodzielne przygotowywanie i prowadzenie kompleksowych postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Dokonywanie analizy i oceny ofert w ramach komisji przetargowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie dokumentacji oraz protokołów postępowań....
  • Referent przygotowujący dokumentację o zamówienie publiczne

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków Uczestnictwo w przygotowaniu dokumentacji dla postępowań o zamówienie publiczne, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) z załącznikami. Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań zamówieniowych. Pełnienie roli członka w komisji przetargowej - analiza i...