Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca kierownika oddziału
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 140686
Warunki pracy
- nadzorowanie pracy zespołu składającego się z dużej liczby operatorów numerów alarmowych
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
- obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 120 cm, korytarz biurowy o szerokości 160 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- nadzoruje, organizuje i ocenia przyjmowanie oraz obsługę zgłoszeń alarmowych kierowanych na numery alarmowe obsługiwane w centrum powiadamiania ratunkowego
- nadzoruje oraz kontroluje organizację pracy operatorów numeru alarmowego; przeprowadza analizę pracy, liczby przyjętych zgłoszeń alarmowych, czasów obsługi zgłoszeń, stosowania procedur przyjmowania zgłoszeń alarmowych
- organizuje i nadzoruje szkolenia operatorów numeru alarmowego zatrudnionych w centrum powiadamiania ratunkowego; organizuje szkolenia podstawowe dla nowo zatrudnionych operatorów oraz szkolenia w zakresie doskonalenia zawodowego pracowników, w tym bierze udział w pracach komisji egzaminacyjnej oraz uczestniczy w końcowych egzaminach teoretycznych i praktycznych
- analizuje, planuje i zabezpiecza środki finansowe na realizację zadań przypisanych do kompetencji Wydziału, w tym przygotowuje projekty oraz propozycje zmian budżetu Wojewody w zakresie działalności Wydziału; przygotowuje projekty oraz propozycje zmian planu finansowego Wydziału oraz monitoruje stan wykorzystania środków finansowych ujętych w planie finansowym
- prowadzi sprawy związane z udzielaniem zamówień publicznych z zakresu realizacji zadań Wydziału; odpowiada za obieg dokumentów finansowo-księgowych; sporządza okresowe analizy i sprawozdania z wykonania budżetu Wojewody w zakresie działalności Wydziału
- nadzoruje obsługę przez operatorów numerów alarmowych zgłoszeń alarmowych z Polski o zdarzeniach mających miejsce na terenie innego kraju lub zgłoszeń alarmowych o zdarzeniach mających miejsce na terenie Polski, zgłaszanych do centrum powiadamiania ratunkowego w Europie, z wykorzystaniem bazy Europejskiego Stowarzyszenia Numeru Alarmowego 112
- opracowuje oraz monitoruje plan zwiększenia obsad osobowych centrum powiadamiania ratunkowego w sytuacjach nadzwyczajnych; elastycznie i efektywnie dostosowuje liczbę osób pracujących w oddziale do zmieniających się warunków wynikających z zaistnienia sytuacji nadzwyczajnej lub kryzysowej
- organizuje zajęcia edukacyjne związane z obsługą zgłoszeń alarmowych skierowane do dzieci oraz młodzieży; wspiera akcje promocyjne numerów alarmowych
- współpracuje w zakresie wymiany informacji z Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego; przygotowuje oraz aktualizuje procedury wewnętrzne mające wpływ na funkcjonowanie CPR
- wspomaga kierownika oddziału w nadzorze nad pracą centrum powiadamiania ratunkowego w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań; organizuje i zapewnia ciągłość dostaw materiałów eksploatacyjnych
- prowadzi, aktualizuje dane podmiotów ratowniczych działających na terenie obsługiwanym przez centrum powiadamiania ratunkowego; nadzoruje prawidłowe wprowadzanie danych teleadresowych oraz obszary działania podmiotów ratowniczych do systemu teleinformatycznego wspomagającego proces obsługi zgłoszeń alarmowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie powiadamiania ratunkowego, zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa i porządku publicznego, ochrony przeciwpożarowej lub ratownictwa medycznego
- wiedza z zakresu: powiadamiania ratunkowego, ratownictwa medycznego, zarządzania kryzysowego, zasad funkcjonowania administracji publicznej, organizacji i planowania
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- biegła znajomość pakietu MS Office
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się postępowaniu w celu uzyskania uprawnień
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- ukończony kurs pierwszej pomocy lub kwalifikowanej pierwszej pomocy