Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...
Zobacz więcej ofert pracy

Zastępca Kierownika Marketingu

Page Personnel
Gdańsk
praca stacjonarna
3750 dni temu



Zastępca Kierownika Marketingu
Gdańsk PSJA13314


Naszym klientem jest polska firma o zasięgu międzynarodowym, działająca w branży FMCG, specjalizująca się w imporcie i dystrybucji produktów spożywczych na rynku polskim i na rynkach międzynarodowych. Firma poszukuje obecnie osoby na stanowisko Zastępcy Kierownika Działu Marketingu. Osoba ta będzie odpowiedzialna m.in. za współtworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej dla wiodącej marki z branży FMCG oraz zarządzanie podległym zespołem specjalistów. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie minimum bardzo dobrym (swobodne negocjacje / rozmowy telefoniczne / rozmowy z Zarządem spółki). Miejsce pracy znajduje się w województwie Pomorskim


Opis stanowiska / Job description:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy
- Wparcie kierownika w bieżących projektach
- Pomoc w przygotowywaniu i realizacja krótko- i długoterminowych - Planów marketingowych wspierających realizacjię celów sprzedażowych firmy
- Opracowywanie działań ATL i BTL dla podległych marek
- Badanie i analizowanie otoczenia rynkowego
- Analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych
- Inicjowanie i rekomendowanie zmian
- Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu marketingowego
- Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
- Podejmowanie działań optymalizacyjnych w zakresie asortymentu oraz - Procesów marketingowych
- Zarządzanie podległym zespołem specjalistów

Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunkowe;
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży - Detalicznej i/lub FMCG
- Poparta praktyką znajomość zasad tworzenia i wdrażaniu strategii - Marketingowej
- Doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych i promocyjnych o - Zasięgu ogólnopolskim
- Rozwinięte kompetencje menedżerskie
- Innowacyjne podejście do realizowanych zadań
- Wysokie zdolności analityczne
- Komunikatywność, kreatywność, samodzielność;
- Dynamizm w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie


Jak aplikować / How to apply:



Page Personnel jest jedną z wiodących agencji doradztwa personalnego, prowadzącą projekty rekrutacyjne od poziomu entry level/graduates do poziomu starszych specjalistów i ekspertów.

Page Personnel jest częścią PageGroup - międzynarodowego lidera w dziedzinie rekrutacji specjalistycznej, posiadającego 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu na rynku od 1994 r. marka Page Personnel jest rozpoznawana i ceniona w większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej.

Dowiedz się więcej o Page Personnel


 

Podobne oferty

  • Manager ds. trade marketingu

    ManpowerGroup   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Kluczowe obowiązki: Tworzenie i realizacja strategii trade marketingowej zgodnej z celami firmy; Współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu w celu efektywnej implementacji działań marketingowych w punktach sprzedaży; Analiza rynku oraz działań konkurencji, przygotowywanie raportów i...
  • Kierownik Działu Marketingu

    Staff Partners   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert / menedżer / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 dni
    Zadania: Odpowiedzialność za rozwój i realizację strategii marketingowej i działań public relations; Opracowanie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci; Planowanie i koordynowanie działań mających wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz...