Green Basket to lider w hurtowym handlu na rynku szczecińskim.
Obsługujemy dużych klientów hurtowych, takich jak: hotele, restauracje, przedszkola i sklepy zarówno w kraju jak i na terenie Niemiec. Naszym celem jest zadowolenie każdego klienta, dlatego dbamy aby jakość naszych towarów i usług spełniała najwyższe normy.
Firmę tworzy zgrany zespół, zróżnicowany pod względem wieku i doświadczenia. Dzięki temu każdy odnajdzie tu swoje miejsce i może liczyć na wsparcie bardziej doświadczonych pracowników. Mamy otwarte podejście do naszych pracowników - nie zamykamy się na pomysły i zależy nam na osobach, które potrafią wnieść świeże pomysły oraz usprawnić naszą pracę.
Aktualnie do naszego zespołu, w związku z nową organizacją pracy magazynu poszukujemy:
Zastępca Kierownika Magazynu
Miejsce pracy: Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1
Główne obowiązki:
- Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie magazynu,
- Organizowanie pracy personelu magazynu ok 25 osób,
- Pomoc Kierownikowi Magazynu w organizacji procesów magazynowych i kontrolowanie ich funkcjonowania,
- Usprawnianie obowiązujących w magazynie standardów BHP,
- Raportowanie wyników magazynu do kierownika,
- Nadzorowanie procesów przyjmowania, składowania i wydawania towarów według FIFO,
- Przeprowadzanie okresowych oraz rocznych inwentaryzacji,
- Przestrzeganie wewnętrznych procedur firmy,
- Prowadzenia zmiany podczas nieobecności Lidera.
Oczekiwania:
- Doświadczenie na stanowisku lidera, kierownika magazynu, brygadzisty,
- Umiejętność skutecznego zarządzania zespołem,
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Dobra znajomość MS Office,
- Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do jej wyrobienia (firma zwraca poniesiony koszt),
- Dobra znajomość zasad gospodarki magazynowej.
To oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej,
- Praca 2-zmianowa 8-16 / 12-20, godziny mogą zmienić się - do ustalenia z kierownikiem,
- Pracę w doświadczonym i dynamicznym zespole,
- Szkolenia wdrażające do pracy - szkolenie stanowiskowe prowadzone przez doświadczonych pracowników,
- Możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- Bogaty pakiet benefitów,
- Dwa razy w tygodniu świeże warzywa, owoce, soki oraz domowe obiady przygotowywane na miejscu,
- Zniżki na firmowe produkty,
- 3 x w roku spotkania integracyjne + 300,00 zł budżetu dla każdego pracownika na zespołowe spotkania integracyjne.
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? - Prześlij nam swoje CV.