Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Zastępca Kierownika Działu Płatności i Rozliczeń (Biuro Zarządzania Finansami)
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- analiza danych i kontrola dokumentów dotyczących płatności (zbiegi egzekucyjne, porozumienia trójstronne, przelewy wierzytelności),
- przygotowywanie płatności i dokumentów kompensat dla kontrahentów,
- kontrola i przygotowywanie dokumentów dotyczących płatności sądowych,
- sporządzanie zestawień, raportów i analiz wewnętrznych oraz zewnętrznych,
- opracowywanie, kontrola i bieżąca aktualizacja instrukcji i procesów wewnętrznych w tym procedur związanych z bezpieczeństwem danych,
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- analiza i weryfikacja dokumentacji skompletowanej przez kontrahentów, wymaganej w procesach związanych z cesjami wierzytelności i porozumieniami trójstronnymi,
- obsługa zajęć wierzytelności komorniczych,
- opieka nad programem służbowych kart płatniczych, sporządzanie raportów i analiz w zakresie transakcji kartowych,
- składanie wyjaśnień i oświadczeń wobec uprawnionych instytucji państwowych w zakresie informacji finansowych dotyczących kontrahentów spółki przetwarzanych w Dziale Płatności i Rozliczeń;
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego - ekonomicznego,
- minimum 3 - letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- bogatej wiedzy, dotyczącej stosowania przepisów prawnych w obszarze płatności i wierzytelności,
- znajomości podstaw przepisów podatkowych (CIT, VAT, PCC, podatek u źródła itp.),
- umiejętności analizy dużych zbiorów danych,
- doświadczenia we współpracy z bankami w zakresie rozliczeń krajowych i zagranicznych oraz znajomości produktów i usług bankowych,
- doświadczenia we współpracy z organami administracji publicznej,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- komunikatywności, dobrej organizacji pracy, skrupulatności i terminowości,
- znajomości systemu SAP,
- mile widziana znajomość narzędzi analizy danych takich jak: Business Warehouse, Power BI;
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL