Zastępca Kierownika Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: ZK/KPOK/053
Opis stanowiska:
- Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta
- Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu
- Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale
- Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu reklamacji klientowskich zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta i polityką OBI
- Zapewnianie przestrzegania procedur i standardów OBI na podległym dziale
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem kas – warunek konieczny
- Umiejętność zarządzania personelem
- Znajomość przepisów konsumenckich
- Wiedza z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Zorientowanie na klienta
- Samodzielność, odpowiedzialność i odporność na stres
- Podstawowa znajomość asortymentu marketów budowlanych oraz procesów operacyjnych w sklepach wielkopowierzchniowych będzie dodatkowym atutem
Ponadto:
- wyjścia integracyjne
- przewidywalny grafik pracy
- odzież roboczą
- przyjazną atmosferę
- wyprawki szkolne