OBI to międzynarodowy koncern o ponad 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).
Obecnie w Polsce OBI dysponuje 46 marketami (realizowane są kolejne inwestycje) i zatrudnia 4 tysiące osób.
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
W chwili obecnej do Marketu OBI poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zastępca Kierownika Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Krakowska 102
Nr ref.: ZK/KPOK/002
Opis stanowiska:
- Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta
- Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu
- Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale
- Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu reklamacji klientowskich zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta i polityką OBI
- Zapewnianie przestrzegania procedur i standardów OBI na podległym dziale
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem kas – warunek konieczny
- Umiejętność zarządzania personelem
- Znajomość przepisów konsumenckich
- Wiedza z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Zorientowanie na klienta
- Samodzielność, odpowiedzialność i odporność na stres
- Podstawowa znajomość asortymentu marketów budowlanych oraz procesów operacyjnych w sklepach wielkopowierzchniowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego
- Szkolenia rozwojowe
- Osobom z potencjałem – możliwość rozwoju i awansu
- Pakiet socjalny, min. opieka medyczna