Ogłoszenie numer: 1756387, z dnia 2017-08-28
Action Recruitment zajmuje się rekrutacją pracowników na stanowiska kierownicze i zarządzające branży hotelarskiej już od ponad 43 lat.
Nasi klienci to renomowane hotele i obiekty gastronomiczne na terenie Irlandii, Irlandii Północnej oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Jesteśmy profesjonalistami z dużym doświadczeniem w branży hotelarskiej i gastronomicznej. Znamy swoich klientów osobiście i doskonale rozumiemy co jest oczekiwane od kandydatów.
Decydując się na zgłoszenie swojej kandydatury za naszym pośrednictwem możesz być spokojny, Twoja kariera i bezpieczeństwo są w dobrych rękach.
Nigdy, pod żadnym pozorem nie pobieramy opłat od kandydatów.
Action Recruitment poszukuje kandydatów na pozycję:
Zastępca Kierownika ds. Konferencji i Bankietów
Miejsce pracy: lubuskie
Opis stanowiska
- miejsce pracy: Irlandia
Obowiązki:
- Nadzór nad realizacją ofert konferencyjnych, bankietowych i hotelowych
- Organizacja, obsługa i nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez
- Wysoki standard obsługi, zgodny z wymogami marki
- Nadzór nad pracą zespołu kelnerów
- Ścisła współpraca z działem Kuchni i działem Sprzedaży by zapewnić całkowitą satysfakcję klienta
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w hotelu
- Doświadczenie przy organizacji i zarządzaniu weselami jest dużym atutem
- Umiejętność kierowania zespołem
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywanie relacji z gośćmi
- Rozwinięte zdolności organizacyjne
- Sprawność w pracy pod presją czasu i zadań
- Znajomość zasad HACCP
Oferujemy
- Pomoc w relokacji