Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne ze specjalizacją marketing, PR, komunikacja.
- Dodatkowe studia podyplomowe, kursy, szkolenia podnoszące wiedzę i dające nowe umiejętności, wykazujące ukierunkowanie na rozwój.
- Doświadczenie powyżej 5 lat w marketingu, promocji, PR lub komunikacji.
- Miłe widziane doświadczenie pracy w promocji kultury, instytucji nauki czy organizacji NGO, współpraca ze strukturami miejskimi, stowarzyszeniami, jednostkami budżetowymi oraz instytucjami komercyjnymi.
- Doświadczenie w działaniach promocyjnych i tworzeniu treści do różnych grup odbiorców: instytucjonalnych, prywatnych, podmiotów komercyjnych.
- Doświadczenie w pracy z podległymi pracownikami, agencjami i podmiotami zewnętrznymi.
- Umiejętność planowania, delegowania i egzekwowania wykonania powierzonych zadań.
- Możliwość wykazania się / udokumentowania skuteczności podjętych działań promocyjnych i komunikacyjnych w prowadzonych w ostatnim czasie projektach. Nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań, niestandardowych form promocji do różnych grup odbiorców myślenie out of the box.
Przewidywana data zatrudnienia: maj 2022 roku.
Komórka organizacyjna: Biuro Promocji i Komunikacji
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Poznaj
Uniwersytet Morski w Gdyni
Uniwersytet Morski w Gdyni to najstarsza morska uczelnia państwowa w Polsce i jedna z największych w Europie. Kształci przyszłych oficerów floty handlowej oraz kadry inżynierskie i menedżerskie dla gospodarki morskiej i regionu nadmorskiego na poziomie licencjackim, inżynierskim, magisterskim i doktorskim.Kształcenie doktorantów w Uniwersytecie Morskim w Gdyni odbywa się w ramach Szkoły Doktorskiej. Jej absolwenci uzyskują stopień doktora w dyscyplinach: nauki o zarządzaniu i jakości, automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne, inżynieria lądowa, geodezja i transport, nauki o Ziemi i środowisku.Uczelnia umożliwia zdobywanie wiedzy nie tylko na studiach stacjonarnych, ale również na studiach niestacjonarnych, podyplomowych, MBA oraz na kursach kwalifikacyjnych i specjalistycznych. Oferta kierunków i specjalności jest bogata i odpowiada na aktualne zapotrzebowanie rynku pracy.W skład Uniwersytetu Morskiego w Gdyni wchodzą Wydziały: Elektryczny, Mechaniczny, Nawigacyjny, Zarządzania i Nauk o Jakości, Informatyki oraz Instytut Morski UMG. Uczelnia spełnia światowe wymogi w zakresie kształcenia oficerów floty handlowej zgodnie z Konwencją STCW, a System Zarządzania Jakością jest zgodny z wymaganiami norm ISO 9001:2015 i obejmuje całą działalność Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.