PGNIG Technologie S.A. w Krośnie
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zastępca Kierownika Biura Handlowego Oddziału ds. zakupów
Opis stanowiska:
- Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce
- Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi
- Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i urządzeń
- Współpraca z Szefem Produkcji w zakresie ustalania terminów dostaw materiałów
- Współpraca z Działami Konstrukcyjnym i Technologicznym w zakresie materiałów oraz wykorzystania istniejących zapasów magazynowych,
- Nadzór nad zapasem materiałów o znaczeniu strategicznym dla zapewnienia ciągłości produkcji
- Zapewnienie niezbędnych usług kooperacyjnych i sprawnego transportu dostawczego, udział w postepowaniach wyboru usług kooperacyjnych, nadzór nad zadaniami wykonywanymi w kooperacji
- Weryfikacja faktur pod względem spełnienia warunków handlowych określonych w zamówieniach / umowach
- Prowadzenie dokumentacji postępowań zakupowych, w tym dokumentacji papierowej i elektronicznej w systemach informatycznych wspomagających zarządzanie w Spółce
- Udział w procesie oceny dostawców, w tym tworzenie listy kwalifikowanych dostawców
- Analiza rynku w zakresie pozyskiwania nowych dostawców materiałów, usługodawców i podwykonawców
- Sporządzanie zestawień i raportów dotyczących realizowanych postępowań zakupowych dla potrzeb sprawozdawczości
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w dziale zakupów
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 (Warunek konieczny).
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizacji pracy własnej, szybkiego uczenia się
- Zaangażowanie i samodzielność w działaniu
- Dyspozycyjność
Oferujemy:
- Pracę w rozwijającej się i stabilnej firmie
- Pewnego pracodawcę z długoletnimi tradycjami
- Różnorodność zadań i interesujące wyzwania zawodowe
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywanie wiedzy oraz uprawnień
- Przyjazną atmosferę pracy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami
- Możliwość realizacji inspirujących zadań we współpracy z doświadczonym zespołem
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych i emerytalnych
Poznaj
ORLEN Technologie Spółka Akcyjna
ORLEN Technologie Spółka Akcyjna jest liderem rynku usług projektowania, budowy, uruchamiania i eksploatacji kopalń ropy naftowej i gazu ziemnego, podziemnych magazynów gazu, tłoczni gazu, rurociągów przesyłowych oraz produkcji elementów urządzeń wiertniczych w Polsce. Podstawowe atuty ORLEN Technologie Spółka Akcyjna to wysoka wiedza i umiejętności pracowników, nowoczesne środki pracy oraz skuteczne metody organizacji i zarządzania wsparte wiarygodnością prawie stuletnich doświadczeń.