specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych. Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT). Uzgadnianie sald kont księgowych – środki...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
W tej roli będziesz odpowiadać m.in. za: Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego; Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych; Terminowe sporządzanie i kontrolę...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie: ksiąg handlowych; książki przychodów i rozchodów; ewidencji środków trwałych; ewidencji środków płatniczych; kontakt z Klientami; przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów oraz rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT;
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...
myPhone to polski producent prostych telefonów komórkowych, smartfonów oraz akcesoriów mobilnych. Swoją rynkową pozycję, myPhone zyskał dzięki konsekwentnemu budowaniu marki SIMPLE LIFE, czyli prostych urządzeń mobilnych, skierowanych do osób wymagających nieskomplikowanego urządzenia o prostej funkcjonalności i jednocześnie wysokiej jakości. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku smartfonów, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów mobilnych urządzeń.
Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
Zastępca Głównej Księgowej ds. finansowych
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
Przygotowanie budżetu płatniczego
Realizowanie przelewów krajowych i zagranicznych
Analiza rozrachunków
Rozliczanie różnic kursowych
Kontakt z bankiem
Zawieranie akredytyw i ich monitoring
Zakup, sprzedaż waluty, negocjowanie kursu
Zawieranie transakcji forward, opcji waniliowych
Sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby grupy kapitałowej
Kontrola rozrachunków wzajemnych w grupie
Kontrola kosztów
Przygotowanie wniosków do banku
Współpraca z działem księgowości
Wymagania:
min. 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
wykształcenie wyższe (preferowany kierunek finanse i rachunkowość)
dobra znajomość języka angielskiego
znajomość procesów budżetowania, planowania oraz kontroli kosztów
umiejętności analitycznego myślenia
odpowiedzialność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane czynności
komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:
pracę w Spółce należącej do Grupy Kapitałowej
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań
system szkoleń oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie, dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych, w tym przychodowych i kosztowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca i okresowa weryfikacja oraz uzgadnianie sald kont...
Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących środków trwałych. Ewidencja nabywania i rozliczania środków trwałych w module ŚT (OL, LT, MT). Uzgadnianie sald kont księgowych – środki...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Jako samodzielna księgowa odpowiadasz za dowiezienie całego procesu księgowego dla klienta (masz wsparcie młodszych księgowych, ale to Ty jesteś liderem tego zespołu): kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne...
Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej_go Księgowej_go i da możliwość awansu?...
Szukasz ambitnej pracy, gdzie masz możliwość być Partnerem biznesowym dla klienta? Masz doświadczenie z programem Enova365? Jesteś gotowa/y na intensywny rozwój? Jeśli odpowiadasz 3x TAK, to prawdopodobnie idealnie pasujesz do naszego zespołu :) Szukamy osoby, która w niedługim czasie...
W tej roli będziesz odpowiadać m.in. za: Prowadzenie pełnej księgowości firmy, w tym przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego; Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych, raportów oraz analiz na potrzeby zarządu i instytucji zewnętrznych; Terminowe sporządzanie i kontrolę...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do Twoich zadań będzie należało: udział w badaniu obszarów sprawozdań finansowych spółek z audytu ogólnego lub instytucji finansowych; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji i raportów niezbędnych do wykonania badania sprawozdania finansowego; poznanie obowiązujących standardów oraz...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie: ksiąg handlowych; książki przychodów i rozchodów; ewidencji środków trwałych; ewidencji środków płatniczych; kontakt z Klientami; przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów oraz rozliczeń podatkowych: PIT, CIT, VAT;
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków prowadzenie ksiąg handlowych i książki przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji środków płatniczych, w tym rozrachunków, bieżący kontakt z Klientami, rozmowy, spotkania oraz bieżące wsparcie doradcze dla...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Kontrola dokumentów pod względem formalnym, Wprowadzenie faktur i wyciągów do systemu, Terminowe i prawidłowe przygotowywanie płatności, Przygotowywanie zestawień na potrzeby wewnętrzne, Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów, Wsparcie w...