PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Regionu ds. projektów unijnych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynację i nadzór nad projektami na obszarze Regionu Śląskiego, który działa na terenie województw dolnośląskiego, opolskiego i śląskiego.
- nadzorowanie realizacji projektów inwestycyjnych oraz kontraktów współfinansowanych ze środków unijnych z wyłączeniem projektów realizowanych w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych,
- nadzorowanie przygotowania dokumentacji przedprojektowej i projektowej oraz dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji administracyjnych oraz opracowania harmonogramów realizacji projektów/kontraktów unijnych,
- nadzorowanie przygotowania danych do umów i wniosków o dofinansowanie projektu unijnego oraz wniosków o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe,
- nadzorowanie przygotowania projektów wniosków o zmianę warunków zapisanych w Memorandach Finansowych i Decyzjach Finansowych Komisji Europejskiej w zakresie realizowanych projektów unijnych oraz weryfikacja dokumentów związanych z realizowanymi projektami w tym zakresie,
- nadzorowanie prawidłowości i terminowości realizacji planów rzeczowo-finansowych Regionów oraz monitorowanie realizacji projektów oraz prawidłowości procedur,
- nadzór nad rozliczaniem nakładów na realizowanych projektach inwestycyjnych współfinansowanych ze środków unijnych oraz nad zapewnieniem kwalifikowalności środków pochodzących z funduszy UE,
- doraźne kontrolowanie zakresu rzeczowego wykonywanych robót i usług oraz kwalifikowalności wydatków,
- współpraca w opracowywaniu materiałów informacyjno-promujących realizowanych przedsięwzięć oraz w opracowaniu i aktualizacji podręcznika procedur oraz nadzorowanie jego przestrzegania.
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 7 lat doświadczenia zawodowego w specjalności inwestycje, w tym 3 lata na stanowiskach związanych z zarządzaniem zespołem,
- wiedza z zakresu warunków kontraktowych FIDIC, budownictwa, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami,
- znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji,
- dojrzałość menedżerska.
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Przyjazna i partnerska atmosfera
- Program sportowo-rekreacyjny
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.