PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zastępca Dyrektora Projektu ds. analiz i weryfikacji kosztów inwestycyjnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- koordynowanie wdrażanych projektów i zadań z nimi związanych,
- koordynowanie pracy zespołu projektowego,
- monitorowanie i raportowanie przebiegu projektu i wyznaczonych zadań,
- nadzór nad szacowaniem i weryfikacją kosztów inwestycyjnych oraz wycen robót budowlanych,
- nadzór oraz weryfikacja szacunkowych wartości zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,
- udział w negocjacjach z wykonawcami w zakresie roszczeń,
- udział w procesie wdrażania zasad, standardów oraz procesów dotyczących szacowania wartości nowych inwestycji oraz weryfikowania wysokości robót dodatkowych, zmiennych i uzupełniających,
- czynny udział w projektach wdrożeniowych (formułowanie zapisów funkcjonalnych oraz niefunkcjonalnych).
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane na kierunkach: budownictwo infrastrukturalne, budownictwo kolejowe, sterowanie ruchem kolejowym, automatyka kolejowa lub pokrewne,
- 6 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat w zakresie realizacji dużych budowlanych projektów inwestycyjnych o znacznej wartości finansowej,
- doświadczenie na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołem,
- doświadczenie na stanowiskach związanych z rozliczaniem budowy,
- wiedza zawodowa w zakresie: prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, metodyk zarządzania projektami, warunków kontraktowych FIDIC,
- znajomość pakietu MS Office i programu MS Project na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- znajomość programów do kosztorysowania (np. NormaPRO),
- umiejętność czytania rysunków technicznych związanych z tematyką budownictwa kolejowego,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- efektywność,
- proaktywność.
Mile widziane kwalifikacje:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane,
- doświadczenie w kosztorysowaniu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.