Zastępca Dyrektora Pionu Laboratoriów

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
Warszawa, ul. Koszykowa 81
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
20 godz. temu

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Zastępca Dyrektora Pionu Laboratoriów


(Pion Laboratoriów)

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Koszykowa 81
Nr ref.: 276/2024


Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
  • „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin

Główny zakres obowiązków:

  • współudział w zarządzaniu przebiegiem procesów związanych z realizacją celów statutowych i Strategii Spółki w obszarze odpowiedzialności Pionu Laboratoriów
  • współudział w opracowywaniu oraz nadzorze nad realizacją planów strategicznych i operacyjnych, sporządzanych na potrzeby Pionu Laboratoriów oraz Spółki
  • nadzór nad realizacją zadań z obszaru wsparcia administracyjno-technicznego laboratoriów Spółki
  • nadzór nad prawidłową eksploatacją obiektów, urządzeń, transportem wewnętrznym oraz racjonalną gospodarką materiałową, w celu zapewnienia ciągłości pracy laboratoriów Spółki
  • prowadzenie spraw dotyczących opracowywania planów działalności Pionu Laboratoriów w zakresie wykonania analiz i innych czynności laboratoryjnych oraz kosztów prowadzenia działalności
  • weryfikacja i opiniowanie zapotrzebowań, wniosków i innych dokumentów dotyczących zakupów materiałów, środków trwałych i usług dla Pionu Laboratoriów, pod względem zgodności rzeczowej oraz finansowej
  • udział w realizacji zadań wynikających z wdrożonego w Pionie Laboratoriów systemu zarządzania, zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17025 oraz obowiązujących w Spółce Zintegrowanego Systemu Zarządzania i zarządzania ryzykiem
  • zapewnienie terminowego opracowania sprawozdań, analiz i raportów w obszarze odpowiedzialności Pionu Laboratoriów
  • reprezentowanie Pionu Laboratoriów w kontaktach z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki; jak również w ramach współpracy z jej otoczeniem zewnętrznym, w tym uczestnictwo w komisjach, zespołach projektowych
  • nadzór, monitoring i kontrola realizacji wykonywanych zadań przez podległych pracowników
  • przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz nadzór i koordynacja procesu przeprowadzania tych ocen, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi
  • współpraca w bezpośrednim prowadzeniu polityki personalnej Pionu Laboratoriów, w celu zapewnienia: motywacji, rozwoju zawodowego i efektywnej pracy pracowników

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane kierunki: chemiczne, biologiczne bądź pokrewne uzupełnione o studia podyplomowe (mile widziane menedżerskie, podstawy planowania)
  • doświadczenie zawodowe: 8 lat ogółem lub 5 lat, w tym przynajmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi i specjalizacji branżowej/obszarowej
  • przestrzeganie aktów prawnych, obowiązujących przepisów prawa państwowego (Ustawy i Rozporządzenia) w obszarze jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, jak również w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadowej oraz kontroli laboratoryjnej
  • znajomość wymagań norm PN-EN ISO/IEC 17025 i ISO 9001:2015 oraz mile widziana znajomość norm Zintegrowanego Systemu Zarządzania- ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 27001:2017, ISO 22301:2020. i pełnienie funkcji auditora wewnętrznego, zewnętrznego
  • zaangażowanie w pracę ukierunkowane na rezultat, odporność na stres, umiejętność współpracy, posiadanie cech przywódczych, umiejętność myślenia strategicznego i efektywnego zarządzania zespołem,
  • doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • mile widziane prawo jazdy kat. B

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

1. Informacja o Administratorze

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Inspektor ochrony danych

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane na ich podstawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

5. Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym tj.: imię, nazwisko, imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez Panią/Pana, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

8. Podstawy prawne

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej, którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa. Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i  odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.

Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.

Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.

Jak wygląda rekrutacja?

Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
Krok Spotkania rekrutacyjne
Krok Wybór Kandydata