TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych
– Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.
Aktualnie Dział Badań i Analiz Marketingowych poszukuje kandydata na stanowisko
Zastępca dyrektora działu ds. baz danych i analityki klienta
Miejsce pracy: Poznań
- tworzenie i rozwijanie system informacji marketingowo - sprzedażowej w BI
- aktualizowanie oraz dbanie o kompletność i poprawność baz danych
- tworzenie i modyfikowanie typologii systemu baz danych
- koordynowanie i tworzenie kampanii CRM, Marketing Automation i Call Center
- analizowanie skuteczność komunikacji na poszczególne bazy danych, wnioskowanie i rekomendowanie modyfikacji
- wspieranie procesów RODO
- realizacja wyznaczonych celów rekrutacyjnych
- zarządzanie rocznym harmonogramem pracy Działu – w obszarze podsumowań rekrutacji i baz danych
- zarządzanie podległym zespołem(organizacja pracy, delegowanie zadań, odbieranie wyników pracy podległych zespołów)
- dbanie o przepływ informacji i budowanie dobrych relacji wewnątrz organizacji
- wykształcenie wyższe
- minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze analizy baz danych
- minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem (rozbudowanymi strukturami)
- umiejętność myślenia strategicznego połączonego z zarządzaniem operacyjnym
- praktyczna znajomość technik, działań i narzędzi analitycznych
- umiejętność trafnego wnioskowania na podstawie danych, bardzo dobra znajomość Excela
- nastawienie na realizację celów oraz konsekwencja w działaniu
- umiejętności koordynowania kilku projektów jednocześnie oraz samodzielność w działaniu
- umiejętności sprawnego organizowania pracy własnej i zespołu
- otwartość na zmiany oraz chęć rozwoju
- umowę o pracę na pełen etat
- współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy
- dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami
- możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)
- dodatkowe dni wolne w roku
- biuro zlokalizowane w centrum Poznania
Poznaj
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.
To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.